Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1343
Hei dere der ute.

Jeg hadde bestemt meg for å slutte med cannabis og greide det i nøyaktig 6 mnd. Så tenkte jeg at det gjør ikke noe å ta en. Greide så å ikke å røyke i et par uker, men så skjedde jo det som måtte skje - jula kom : / i ca 3 uker har jeg røyka vær dag. Ca 1 - 2 på kvelden. Ikke sterke i det hele tatt, men nok til å få en som ikke har røyka på et halvt år ganske stein...

Nå har jeg bestemt meg på nytt og håper virkelig jeg skal greie det. Har ikke røyka på to dager nå, så det er jo en start. Greia er at jeg blir muligens testet (mest sannsynlig ikke, men er paranoia) neste fredag. Altså hvis jeg ikke røyker i mellomtiden, vil jeg ha vært rusfri i 9 dager. Tror dere det er noe sjans for at jeg jeg tisser negativt?

Og hvis jeg av en eller annen grunn skulle bli bedt om å ta en spytt test eller blodprøve i løpet av de neste dagene, vil de mest sannsynlig komme ut positivt?

Sorry. Har litt paranoia nå, men tusen takk for svar <3
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Då må ikke finne på å ta en urintest, den vill mest sansynnelig slå ut på thc, kan du få tatt en blodprøve i stede tror jeg nok du er safe. Hvertfall beste alternativet
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går faktisk ant å teste negativt selv etter 9 dager. Da jeg skulle bli testet før det ble satt fotlenke på meg, røyket jeg hasj 3 dager før det. Dagen før sov jeg rundt 3-4 timer og bare drakk massevis av vann, sammen med B12, og tok også 1 pille aspirin hver time eller noe sånt. Pisset sikkert 2-3 ganger hver time. Testet heldigvis negativt. Men jeg googlet masse i forkant, så det er noe du også burde gjøre hvis du har noia for å teste positivt.
Beklager at dette er litt off-topic, men det er veldig mange som daglig bruker cannabis (f.eks. Joe Rogan). Jeg lurer rett og slett på hvorfor det tilsynelatende er så mange som ser på det som uting som man helst bør slutte med? Jeg forstår det dersom det får deg til å bli lat og ikke klarer å gjøre noe konstruktivt, men det i seg selv er noe man ganske enkelt kan lære seg (ved å legge en plan før "inntar").

Jeg skulle gjerne ha likt hvordan folk stiller seg til jevnlig bruk av cannabis? Og hvilke gode grunner er det til å ikke bruke (forutsatt at man ikke blir en dårligere versjon av seg selv)?
Sitat av stepry Vis innlegg
Beklager at dette er litt off-topic, men det er veldig mange som daglig bruker cannabis (f.eks. Joe Rogan). Jeg lurer rett og slett på hvorfor det tilsynelatende er så mange som ser på det som uting som man helst bør slutte med? Jeg forstår det dersom det får deg til å bli lat og ikke klarer å gjøre noe konstruktivt, men det i seg selv er noe man ganske enkelt kan lære seg (ved å legge en plan før "inntar").

Jeg skulle gjerne ha likt hvordan folk stiller seg til jevnlig bruk av cannabis? Og hvilke gode grunner er det til å ikke bruke (forutsatt at man ikke blir en dårligere versjon av seg selv)?
Vis hele sitatet...
Personlig blir jeg en dårligere versjon av meg selv av cannabis, eller annet rus for den saks skyld (ja, også alkohol). Derfor er jeg mest optimal når jeg er rusfri.