Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1962
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Dette er om hasj, ikke piller. Dra en annen plass å snakk om benzosvineriet.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og rivotril tørken? Virker som det er totalstopp på all ekte Roche.

Noen som har merket den de siste 6 Mnd?
Omtrent litt før det gikk tomt for roche brett, så var det tomt for glass og løsvekt med ekte rivotril fra alle hold.
Nå har det kommet en del mer produkter fra Galenika som fyller gapet, tenker da på Ksalol og Galenika sin Rivotril som er lagd på lisens fra roche(de som kun har 2 tallet og delestrekene). Med veldig få unntak og utenom norske apotekvarer, så var det i flere måneder kun 10mg ufoene med diazepam fra galenika å finne, og så var alle hundebeina falske, altså, man regner jo med at det er replika piller når man kjøper bein, men her var det ingen smak. Effektmessig kan det ha vært placebofølelser blant folk. Jeg merket ingenting. Dette var på U94 xanor, like pene som fra apoteket. Det var også noen mindre heldige, bare utseendemessig altså, som det stod xanax på, disse var nok alprazolam, samme kilde, men det estetiske byttet ut med det som teller - det indre

Ihvertfall i fra folk som pleide å kunne by på alt fra 1 glass til løsvekt i vakuumposer med xx antall ekte roche 2mg rivotril.


Jeg har så langt ikke sett en eneste ekte rivotril fra roche på 6 Mnd, og da var prisene vilt lave, nesten 5-6 rivo for prisen av en brus når man kjøpte relativt små mengder. Er det noe som har skjedd på landsbasis eller er det kun enkelte deler av Hordaland/Rogaland det kun finnes falsk rivotril med tykk skrift, og antageligvis inneholder de clonazolam eller noe annet(noen som har noen tanker?), og Galenika sine produkter som er genuine/gode replika- så vidt jeg vet. Prisene på ekte piller har doblet seg på ett halvt år, så noe manipulering av markedet kan godt være.
Vis hele sitatet...

Noen som har sett noen trender?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Trender? Masse falske Rivotril og Ksalol brett rundt om i landet ihvertfall. Lite ekte rivo, ja. Skuffende utvalg hele vinter, så vurderer bestille fra en vendor på nett nå. Jævlig kjipt.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Trender? Masse falske Rivotril og Ksalol brett rundt om i landet ihvertfall. Lite ekte rivo, ja. Skuffende utvalg hele vinter, så vurderer bestille fra en vendor på nett nå. Jævlig kjipt.
Vis hele sitatet...
Falske ksalol brett? Åssen ser man forskjell på ekte og falske ksalol brett?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Diskusjon rundt priser tillates ikke, og slettes uten varsel.
Sist endret av Dodecha; 18. januar 2020 kl. 11:40.
Piller som selges i norge virker mer og mer fake og noen ganger farlig, ingen får ut noe særlig rivotril og xanor her i landet nesten av legene og da blir det sånn. Nå er det jo piller med fentanyl i også, jeg har aldri fått noe farlig, men har et par venner med merkelige opplevelser. Ene testet positivt på fentanyl etter intak av xanor stolper med stor xanax skrift på.

Alle pillene jeg har kjøpt har funket, bortsett fra tre stk rivo i bunnen av et glass. De andre pillene i glasset funket, hvertfall nok av de til at vi trodde ingenting var galt. Ser rivotril glassene noen ganger har både tykke og tynne delesteker, og noen glass kommer med 50/50 av hver, og alle funker likevel. Andre glass kommer med bare tykke delestreker og de funket også... Men syns også rivotril kan være forskjellige fra gang til gang på effekten, tenker fake piller med billigere clonazolam kan være årsaken.

Nå er det beste å holde seg til valium, sobril, og mogadon/apodorm og lignende tror jeg. Eller imovane for de som liker det.

Jeg har vel vært heldig som ikke har fått masse piller som ikke funker, eller har fentanyl, i og med at jeg spiser piller relativt ofte.

s