Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5618
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan røyker man crack for best mulig effekt? Skal det ha direkte flamme eller skal det vapes? Noen som faktisk har røyket litt crack her inne som kan svare på det? Hva burde jeg røyke det på? Helst noe jeg kan lage selv uten for mye styr.

Hadde 0.5g top notch kokain liggende og jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker det, så for moroskyld så laget jeg freebase/crack av det bare for å se hvordan det fenger i forhold til å snorte det. Gidder derfor ikke bruke penger på utstyr/pipe eller what ever da dette mest sannsynlig er en engangs greie.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke hjelpe deg men slenger meg på tråden med et til spørsmål, håper det er greit! Kan man blande kokain i en weedjoint, vil det gi effekt? Hva lukter crack røykskyen og hvor lenge vil den lukta henge igjen i rommet? Dekker weedlukta over den?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lukter en blanding av brent plastikk og kjemikalier. Det lukter skikkelig giftig liksom! Om du mener å røyke vanlig kokain i en joint så har det lite for seg, det er veldig waste å røyke kokain i salt form da det meste bare brenner opp, litt effekt får du da. Om du mener å røyke crack/freebase i en joint så skal dette fungere ganske greit vist nok, men ikke optimalt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke hjelpe deg men slenger meg på tråden med et til spørsmål, håper det er greit! Kan man blande kokain i en weedjoint, vil det gi effekt? Hva lukter crack røykskyen og hvor lenge vil den lukta henge igjen i rommet? Dekker weedlukta over den?
Vis hele sitatet...
Du har noe som kalles Wizard stick..
Joint med et veldig tynt lag honning (smør på med fingeren) også ruller du jointen over en liner/stripe kokain så det havner på utsiden av jointen..
Det ga ganske grei effekt sist jeg testa det, jointen brenner saktere pga honningen også, som kan være greit om man har noe grønt som er i det tørreste laget om man røyker reint..
Hadde en type grønn for en stund tilbake som gikk på 3-4 trekk i blå rizzla, med honning så varte den veldig mye lengere, gikk ikke så fort opp i røyk

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan røyker man crack for best mulig effekt? Skal det ha direkte flamme eller skal det vapes? Noen som faktisk har røyket litt crack her inne som kan svare på det? Hva burde jeg røyke det på? Helst noe jeg kan lage selv uten for mye styr.

Hadde 0.5g top notch kokain liggende og jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker det, så for moroskyld så laget jeg freebase/crack av det bare for å se hvordan det fenger i forhold til å snorte det. Gidder derfor ikke bruke penger på utstyr/pipe eller what ever da dette mest sannsynlig er en engangs greie.
Vis hele sitatet...
Aldri røyka kokain i fribase men glass er jo selvfølgelig å foretrekke, lite glass rør med litt stålull inni, legg cracken i stålulla å fyr på, ikke noe stress med åpen flamme men du trekker da ofc inn litt lighter gas..
Du har ikke en vape-pen da?
Det funker ganske bra..
Om du ikke har det så kan du ta en lyspære, ta ut innmaten av den UTEN å ta av den metallringen nederst på pæra, slå inn/bruk en drill på det svarte i bunn av lyspæra og få ut innmaten av pæra..
Når det er gjort kan du ta et plastrør/stålrør og teipe det fast i metallringen på lyspæra og bruke lighter mot lyspæra..
Det er den enkleste måten å vape ting i fribase uten utstyr..
Funker med weed/hasj inni pæra også, bare varm det opp sakte å trekk med en gang du ser en tynn sky inni pæra..
Det er en idiotsikker måte for å unngå å fylle lungene med gass :P

Håper detta ga noen tips til hva du kan prøve deg fram med
Sist endret av Panzerpadda; 9. august 2019 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Not even once. Dont.
Vis hele sitatet...
What he Said..
Ikke noe å hente på det, men om du gjør det så har du oppskrifta oppi her
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bruk en tom cola flaske, brenn 2 hull med lighter så tar du litt aliminiumsfolie over det ene hullet også lager du noen småhull i folien. røyk en vanlig sigg ta vare på asken å legg den oppi folien. så legger du cracken oppi asken bruk lighteren til å tenne på det så tar du munnen til tuten og trekker inn mens du holder fingeren over det andre hullet
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ente opp med røyke fra en "methpipe" sånn glass vape med glasskule i tuppen. Funka dårligere enn jeg skulle tro. Var ikke noe sinnsykt rush liksom som jeg hadde forestilt meg. Var mer som en kjapp cola form, litt mer intenst enn en stripe. Kjappere opptur tho. Så enten er det litt oppskrytt eller så ble det ikke helt riktig. Fikk lyst til å kjøpe ett halvt gram til bare for å se om tørbong med aske metoden som nevnt over fungerer bedre, men vi får se.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Not even once. Dont.
Vis hele sitatet...
Det er det beste, har bare prøvd det en gang, men da var alt mekka klart til meg. Var en pipe av glass om jeg ikke tar helt feil.

Men det burde ikke være så veldig vanskelig å finne en guide på hvordan det gjøres.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Not even once. Dont.
Vis hele sitatet...
Er det så voldsomt mye være en vanlig god kokain? Kan ikke fatte hvorfor, særlig ikke etter å ha eksperimentert litt med det selv. Syns det var utrolig overvurdert selv om det skal sies at jeg har tilgode å prøve tørris med aske metoden, kanskje jeg da blir sittende konstant å freebase til kontoen er tom og krite på meg flere titalls tusen i gjeld sånn som folk skal ha det til
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men det burde ikke være så veldig vanskelig å finne en guide på hvordan det gjøres.
Vis hele sitatet...
Jeg fant litt, men det var overraskende lite.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
I gamle dager røyket vi d på bunnen av en colaboks eller lignende
Først lager du det med natrium. Natron? Natrium tror jeg. Kokain og natrium i en skje, litt vann(loker jeg nå? Høres feil ut?), varm til det bobler(?Må ha vært vann?), hold skjeen nedsenket i vannbad med isbiter, gjenta til krystallisert. Legg på dopapir og la tørke litt.

Legg aske i pipe. Legg aske blandet med crack oppå. Så gi gass. Mulig jeg tar helt feil nå.
I min naivitet trodde jeg ikke mange røyket crack i norge. Hvordan er rusein i forhold til å snorte? En stripe coca varer jo ikke akkurat lenge.

Et annet spørsmål. Finnes det crystal meth i norge? Har på ingen måte tenkt å prøve da jeg har hørt venner i utlandet si det er som å åpne en portal til den innerste delen av helvete.
Crack gir ett rush som treffer insta. Rusen er en del mer intense, men varigheten er dobbelt så kort kontra en stripe. Man blir også en del mer tweeka av crack.

Det er finnes ren meth i norge ja, faktisk så er mye av amfetaminen du får kjøpt på gata ofte blandet med meth. En her på forumet sa at så mye som 40% av pepperen i norge er blanda med meth, men om det stemmer vet jeg ikke, husker ikke om vedkommende la ved kilder, men det er ihvertfall ikke veldig uvanlig.
Sist endret av Alge; 18. januar 2020 kl. 08:17.
Sitat av Alge Vis innlegg
Crack gir ett rush som treffer insta. Rusen er en del mer intense, men varigheten er dobbelt så kort kontra en stripe. Man blir også en del mer tweeka av crack.

Det er finnes ren meth i norge ja, faktisk så er mye av amfetaminen du får kjøpt på gata ofte blandet med meth. En her på forumet sa at så mye som 40% av pepperen i norge er blanda med meth, men om det stemmer vet jeg ikke, husker ikke om vedkommende la ved kilder, men det er ihvertfall ikke veldig uvanlig.
Vis hele sitatet...
Liker ikke meth. Blir ikke våken av det. Bare loker rundt i timesvis uten mål og mening helt uklar i hodet. Digger jabbekicket og produktiviteten jeg får av amf.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enkleste måte å lage freebase. Kreves minimum et gram "gunstig" pulver kokain.

Finn fram en liten kjele eller en litt stor "øse" slik man bruker til suppe.
Legg alt av cola i bunnen på kjele/øse fyll så på med ammoniakk til det dekker pulver godt.
Lag klart noe som lager en stor men kontrollert flamme.
Forsiktig ta kjelen over flammen.
La det koke, ikke fosskoke.
Du vil nå se cola forme seg til en oljeaktig konsistens.
Når du ser at cola har blitt "olje" (prøve å samle alle olje flak til et oljeflak)
Deretter er det flere måter og få det til å bli til stein.
Fyll på med kaldt vann eventuelt sitt det i fryser.
Vippa så sitter du med en røykbar stein med kokain, hvor mye kommer an på hvor rent det er...
Sitat av Alge Vis innlegg
Crack gir ett rush som treffer insta. Rusen er en del mer intense, men varigheten er dobbelt så kort kontra en stripe. Man blir også en del mer tweeka av crack.

Det er finnes ren meth i norge ja, faktisk så er mye av amfetaminen du får kjøpt på gata ofte blandet med meth. En her på forumet sa at så mye som 40% av pepperen i norge er blanda med meth, men om det stemmer vet jeg ikke, husker ikke om vedkommende la ved kilder, men det er ihvertfall ikke veldig uvanlig.
Vis hele sitatet...
Men skikkelig crystal liksom som i USA? De ser jo helt sinnsyke ut.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spekulerer i at en lyspære, stormligher, en god venn og en pølseklype bør få deg på lang vei. Jeg har riktigok ike personlige erfaringer med crackr røyking.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Røyke det er amazing. Verdens beste rus. Kallte det å base. Tok salmiakk og cola og brente til klumper, tok klumpen i bunnen av klippet colaboks og røyket det inn ... holde pusten. Og ha dine livs beste sekunder. Farlig som faen

Grammet blir ofte til 0,3-0,4 da�� så ikke bli skuffet��
Sist endret av Patchino420; 13. mars 2020 kl. 01:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.