Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223424
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Radikal > Iblis > FreakForum
Vis hele sitatet...
Mener å huske det var slik jeg endte opp her.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Huska hele undergrunn greia.. men så stengte den.. og så trrrooor jeg at noen nevnte sida her for meg.. eller så så jeg noen surfe på den..
Fikk høre om FreakForum av TheGEEK
niigu viste meg forumet og tvang meg til å bli medlem....
Capric fortalte meg om det for en stund siden på IRC, og vips: her er jeg.
Kr33g viste meg forumet. Har selv rekruttert Shibbster og Morphy. Kjenner også Laurentius, tallerken, og mathias_idsoe (bannet).
Dreiv og surfa på start-forumet der det var en eller annen som anbefalte nff. Var mest i showroom/webdesign-kategoriene til å begynne med.

Det var vel sånn ca juni 2001 var det ja
trigger viste meg forumet.
Hehe.
Så link til iblis på enellerannen side.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Da jeg startet på GK, så ble jeg etterhvert kjent med tias, og han snakket støtt og stadig om nFF, og Tetra (lokalt kjent som wannabe boler ) drev å "mobbet" han, jeg ble etterhvert nyskjerrig på hva dette freakforumet var, så jeg tok meg en tur innpå nFF en dag, og la ut en webside jeg hadde lagd, om jeg ikke husker feil, ble den slaktet av carlo.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Lee fortalte meg om det.
Måten jeg fant den bortkastede evigheten av mitt liv var at jeg faktisk søkte på Google etter "norsk warez". Jeg gikk gjennom side etter side på google, men uten hell. Da jeg var kommet til side 7 i treff begynte jeg å bli lei, men tenkte som det kjente ordtaket: "Bare en sving til" og der, på den åttende siden lå det en URL. Det var riktignok bare en diskusjon om warez som foregikk på norsk, men det var FreakForum!
Jeg skjønte ikke at jeg ikke hadde funnet dette forumet før, slikt et enormt og anerkjent forum, at det hadde lagt ute på det åpne nett så lenge uten at jeg noensinne hadde vært borte i det før? Utrolig!

Forumet passet perfekt for meg, og en stund gikk der jeg bare satt og leste threads uten selv å poste. (Må innrømme at crew, med Carlo i spissen, skremte meg litt )
Etter en tid begynte jeg så å poste, og her ser dere resultatet av den første threaden jeg starta:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=22824
Bra, ikke sant? (Kan ikke si jeg er så mye bedre nå)

Slik var det, altså...
Jeg ble linket til en artig tråd her.. Og vips ble jeg forelsket i dette koselige nerdemiljøet.. Fant min plass her med en gang.
antim0n gav meg linken
Jeg så mongeland holdt på med det på skolen, så jeg tenkte: tja, hvorfor ikke? Siden da har jeg besøkt freakforum flere ganger daglig.
Det var en dude fra SOL som hadde en link på hjemmesida si (leipsland.net) i gamle dager. Regner med at han også er medlem her, men har aldri funnet ut hvem det er.
Husker ikke helt.. tror det var Spug som viste meg det da han prøve å lære meg hva et forum var i 9 klasse. det var den tiden jeg så vidt hadde sett på en datamaskin! and here I am!
IvIoyner sa det var mye bra black etnoe gay-pr0n her.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Radikal > Iblis > FreakForum
Vis hele sitatet...
Ditto.
Opprinnelig postet av Psy_Illusion
Ditto.
Vis hele sitatet...
Fikk vite om nFF gjennom arisnaub.

Kom i en heftig krangel med Carlo i starten, selvsagt. Herlig!

Min første tur på #nff endte forøvrig i katastrofe (ble neger).
Jeg husker ikke helt, men tror det var noe med at jeg brukte google til og finne div ftper. Så havnet jeg her.
Fikk vite det gjennom Magic...
Fikk vite om forumet av Scarab, en kompis av meg.
Xtrax fortalte meg om dette geniale forumet
Du er min venn
niigu's Avatar
Fikk høre det av xbyte, som han kaller seg på forumet. Well done, you saved my day, Ole!
IvIoyner snakket opphisset om et forum hvor kabinettene var laget av lego, og tråder om spising av barnelik var tettere enn ugresset i hagen, så skjønte fort at det var forumet for meg.
samme som ond'sofa

Radikal > Iblis > FreakForum
Ble tipset om freakforum av "Darris", vi gikk i samme klasse i på skole i trondheim og vi var den eneste i klassen som drev med data på fritida Ble en del nFF i friminuttene osv da

Rekruterte Hyllekjeks
Just surfed on!
Jeg drømte fælemareritt i mange uker men kunne ikke finne noen forklaring, eneste jeg husker er denne mannen, løpende naken rundt skrikende "søpplenerder".
Jeg fant denne sia og marerittene stoppa. Wierd?


Nei reallife som rekruterte meg og insisterte på at jeg skulle putte navnet han i profilen. Han sa noe som at "jeg blir tøffere på forumet av det".
Vidder som ga meg den vakre adressen www.freakfroum.nu. Takk

-normal
Roadkill som fortalte meg om denne siden.

Hva med brukernes profiler, det blir jo spørt om "Hvordan hørte du om norsk freakforum [nFF]" der og ..?
r33l satt å surfet på et eller annet hvert 5 min når vi gikk ikt. så anbefalte han siden til meg. so here I am to inflict maximum fanskap..
Ble tipset om nFF på irc en eller annen vei. Har vært en relativt aktiv og fornøyd bruker siden

Hurra til dere!
Kort og godt sagt en bruker som kaller seg for s9gl

Var på skolen en dag, kjeda meg jeg. satt og surfa på nettet og whoops han sendte han meg en link til nff
Satt og pratet med Solrikioo på MSN når jeg var oppe på Setermoen (i militæret(hvem skjønte ikke det...)) var egentlig ikke på jakt etter noe spesielt, men så sa han at det var noen som la ut bra ftp'er her, og da måtte jeg jo bare sjekke det ut... Men selvfølgelig måtte jeg jo regge meg for å få sett på det.. og sånn havnet jeg opp her (svake menneske...)
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Kom tilfeldigvis borti den med google. Og det er jeg glad for
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Gissmo surfa på nff på skolen, så da måtte jeg nesten melde meg inn sjøl. Lenge lenge siden
skuldersurfet plumRad. Han er ifølge medlemer > List by date nr 4 som joinet, men det er feil tror jeg.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
DEFEKTAR!!
Var en gang sent på høsten 2001 på jakt etter det nylig utgitte "red faction". Søkte litt på "norsk warez " eller noe slikt, og plutselig dukket iblis.nu opp

Det hører med til historien at jeg fant spillet på en pub her på forumet ^^
gjennom en venn
Satt og røyket hos L0rdmel veldig ofte. Han var medlem her, jeg sjekket ut forumet i en måned før jeg registrerte meg.
Jeg skulle installere Linux, og da var det en kompis av meg som ga meg en link til en liten guide. ^^
Det var denne tråden, som IvIoyner laga.

Og voila, *registrar*
Bullfr0g, defektar, polle og thegeek <3
Gjennom DrixXx
gutta fortalte om den dritbra pr0n siden. Jeg tror de påstod at det lå en link der til en eller annen b-kjendis. Jeg fannt ut at de hadde en del warez og stuff, og dermed gikk det gradevis mot total avhengighet julen for 2 år siden. (brukte sikkrt 4 timer daglig den gang... minst)
Sist endret av hysing; 25. november 2004 kl. 13:28.
Fikk vite det av en kompis ( Som er banned nå )

Moro det...


Litt det med warez også da
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
gjennom metamorphose