Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3660
Jeg byr på en auksjon, og når auksjonen er ferdig forsvinner info om det som er solgt. Hvis jeg ikke har oppe det vinduet i browseren med auksjonen så ligger infoen der, men når jeg åpner vinduet så forsvinner alt etter ett sekund. Jeg rekker akkurat ikke å se den infoen jeg trenger.

Hvordan kan jeg gå utenom dette?
Ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener, men hvis behovet bare er å se informasjonen, så kan du vel bare filme skjermen med mobilen når du åpner vinduet, og deretter pause filmen og ta den tiden du trenger.
Sitat av Beron Vis innlegg
Ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener, men hvis behovet bare er å se informasjonen, så kan du vel bare filme skjermen med mobilen når du åpner vinduet, og deretter pause filmen og ta den tiden du trenger.
Vis hele sitatet...

Ja, det er en mulighet, men det er litt hassle, og jeg ser da bare akkurat den delen av nettsiden som vises der og da. DVS jeg kan ikke scrolle opp og ned.
Hva med å høyreklikke, og de kilde. Kansje du får hentet ut noe info der?
Er det Ebay, så har alle artikler et referansenummer. Taster du inn det nummeret, får du siden opp igjen.
Er ikke eBay dessverre, men en lignende side. Jeg har prøvd å høyreklikke men får ikke opp noe interessant info.
Hva med å gi oss en lenke til denne auksjonen?
Et pogram som tar et skjermbilde med en gang du åpner vinduet. Kanskje noe som fanger opp hele nettsiden, jeg vet ikke om noe sånt finnes.
Det er en nettside for kjøp/salg av diverse sneakers osv.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av FlotteHester Vis innlegg
Jeg har prøvd å høyreklikke men får ikke opp noe interessant info.
Vis hele sitatet...
Siden du ikke forteller oss hvilken side det er snakk om, så blir det vanskelig å si hva slags tilnærming som vil fungere. Hvis info er synlig når du først åpner nettsiden, så er det trygt å anta at informasjonen du trenger finnes i kildekoden, men siden du "ikke får opp noe interessant info", så er det tydelig at du ikke vet hva du skal se etter.

Kan du i det minste linke til en helt urelatert annonse fra den samme siden slik at vi kan se hva slags teknikk det er de bruker? Jeg er villig til å vedde på at det kun er et skript som fjerner innholdet, og da skal det være en helt triviell sak å hente det frem igjen ved å se på kildekoden eller i Network-tab-en i Chrome sin debugger.

Det er ingen på dette forumet som bryr seg om hva slags artikkel det er du prøver å kjøpe. Vi har sett det aller meste fra før.
Til selve spørsmålet i trådtittelen.

Slik nettsider fungerer på så må en klient(maskinen din) ta kontakt med serveren(auksjonssiden) og be om data(websiden). Dette må gjøres, og når det gjøres så vil serveren kunne se og loggføre at data blir etterspurt. Det serveren da ser er utside IP adressen til den som ber om data. Dersom det er viktig å skjule dette så kan man bruke VPN. Det er da utside IP adressen til VPN leverandøren som vises.

Så nei, en kan ikke skjule at en har bedt om data - men en kan "skjule" hvor forespørselen kommer fra.

I ditt tilfelle tror jeg ikke dette er utfordringen men at de har laget en teknisk sperre og da må vi enten få vite hvordan denne faktisk fungerer for å evnt foreslå alternativer, eller få vite adressen til nettsiden. Ser ingen grunn til at du ikke skal legge ut adressen her?