Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1611
Hva må jeg gjøre nå min Desktop maskin plustselig slutter å lese mine 3 og 4Tb disker. Har Win 10 oppdattert og det har i det siste blitt mye rart ved oppdat. av Win10.
Samme hva jeg gjør føler jeg at Win ikke har fil/er som leser store disker.
Noen hjelp?
Mvh
Steinar
Det du kan gjøre er å trykke venstre windows flag, skriv diskpart trykk enter, deretter skriver du list disk i den sorte ruten å se om de viser der.
Trådstarter
28 0
Dette viser meg 4 disker som ikke har noe media! Bedre å lese denne via USB kanskje??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har du testa diskane i ei anna maskin? Det er jo ikkje utenkelig at du har døde disker...
Trådstarter
28 0
Akkurat fått testa i en ekstern USB tilkobling og der ser jeg hele sulamitten!! Men, noe skurrer så en ny HD kommer godt med. Men, da er det nok en fil eller noe som mangler i Win10. Skjønner det ikke da den skal kunne sees i oppsettet.
Får vente til HD ankommer.
Mange takk for hjelpen.

Jeg lurer på hvorfor jeg fortsatt ikke får opp disken i Win10. Er det er fil for store disker som mangler??
Sist endret av halling1951; 28. mai 2018 kl. 13:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.