Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 17194
Lurte på hvordan man bør dosere MDMA.
Har 0.5 g krystall som skal fordeles ut på en hel kveld. Hva er best som første dropp, hvordan bør jeg dosere det, og når bør jeg redosere?
jeg har tatt det før (3 ganger) , men aldri krystall. Har heller aldri redosert.
Når jeg kjører så dropper jeg 125mg - 150mg først(kommer litt an på kvalitet, pleier å holde med 125), og så tar jeg 50mg til etter et par timer. Synes det er en knallfin dose som passer til de fleste som ikke er altfor små, jenter som gutter. Jeg er 100kg mann, og bruker samme dose som 60kg jente her.

Du føler på det selv når det er på tide å redosere. Tar noen timer, men du kjenner godt når turen din snur liksom.

Å dra i seg 0,5g krystaller på en kveld er ganske mye. Ikke noe jeg vil anbefale deg om du ikke er veldig gira på å sitte i sofaen og sikle i mange timer. Det tar på med så mye stoff og for å være ærlig tror jeg du har det finere om du holder deg til noe under 250mg på en kveld.
damne
Trådstarter
Okei, takk for tipset.
Følte på meg at det ble litt mye å innta på en kveld. Er bare at det er veldig sjeldent her jeg bor, så tenkte å kose meg. Men mulig jeg sparer litt til en senere anledning.
har hørt å snorte redosen skal funke bra, har ikke prøvd. noen med erfaring på dette?
Anbefaler deg å følge tipset til han over her. 250mg på en kveld bør holde i massevis. Snorte vil gjøre at du kommer fortere opp. Men også fortere ned. Opp til deg. Personlig så vil jeg at verdens beste følelse skal vare så lenge som mulig.
Det kan også være lurt å skaffe seg et testkit, sånn at du et helt sikker på at det du har er mdma
Litt off topic men selv må jeg opp 200mg før jeg turer like hardt som de som dropper 125-150. Men kjør på med det som er anbefalt tidligere i tråden. Hvis du føler at det ikke er tilstrekkelig så får du prøve en litt høyere dose neste gang.
Nå sier du forsåvidt ikke hvor mye du veier, men uansett er vel dette en dose jeg hadde tenkt meg opp mer enn 2 ganger før jeg hadde dytta i meg. Det er ikke en livsfarlig dose, men det betyr ikke at det er noe i nærheten av lurt.

Den største dosen jeg har hatt i kroppen, da hadde jeg i underkant av 6mg/kg Og det var mer ubehagelig enn deilig. Kjeven ristet ukontrollerbart, og var veldig bekymret for tunge osv. Var flere ganger jeg pratet, hadde tunga over tenna og kjeven begynte å riste. Det er sånne små ting som gjør det unyttig å ta disse dosene, men uansett hva vi sier her prøver man. Dette er vel min lille "skrekk" historie, selvom det sikkert fins 1000 andre som ikke kan sammenlignes engang
Som #420master sier, så vet vi ikke hvor store karen du er, så dosering blir da litt subjektivt hvis du spør meg. selv er jeg 187, veier 80kg, og dog litt mer erfaren bruker enn deg. Jeg pleier ofte ta første drop på rundt 160mg/200mg, med gjerne to-tre redoseringer på 100-150mg. Siden du er en relativt ny bruker vil jeg anbefalt deg å kanskje ta et drop på 160mg og redosere etter to timer med 100mg (og redosere et par timer etter om ønskelig, spørs hvor lenge du vil/orker å ture også selvfølgelig), men igjen så er det litt subjektivt da jeg hverken vet kroppsstørrelse eller hvor fucked du liker å bli.

Selv liker jeg å ture ut av denne verden, derfor de litt store dosene. For å komme med et skrekkeksempel som du kan ta til læring;
usikker på om det var andre eller tredje gang jeg prøvde mdma, tok jeg 200mg som en snort. Rundt 15 minutter etterpå lå jeg på gulvet å skrek og vridde meg, men etter det værste var over hadde jeg tidenes tur

Roll safe
Sist endret av -mdmAzing-; 26. mars 2016 kl. 01:08.
kommer helt ann på om du skal drikke og hvor mye mat du har fått i deg. husker første gang jeg tok mdma i thailand for et par år siden, fikk i meg hvertfall 1 gram i løpet av en kveld og fortsatte på morran. spiste ingenting og utover morgenkvisten begynte jeg å hallusinere litt, meget digg forsåvidt da det var mest palmer jeg fikk til å se ut som dansende elefanter. Etterhvert som timene gikk så begynte jeg å se antydning til slanger i trærne på balkongen min. Så til svømmende edderkopper i bassenget mitt. på formiddagen / ettermiddagen ble det ille da alt bevegde på seg av det jeg så på og en bærebjelke så ut som en pytonslange som ålet seg oppå taket mitt... så masse ting i mørket bl.a folk 10 meter fra meg på ett tak og fikk ikke sove. Meget ubehagelig selv om jeg visste at jeg så syner/trippa og at jeg ikke fikk panikk. Er ikke akkurat som lsd der man kan miste hodet litt i tillegg.

Moralen er, spis godt med mat og ta litt etter litt. Knus det opp å ta en finger i ny og ne utover kvelden. Skal meget godt gjøres å få en dårlig opplevelse på mdma om du gjør det med måte. å måle opp i MG er ikke vits. Begynn smått å føl deg frem. Har sikkert spist 50-100 gram mdma kun hatt 1 kjip erfaring men det var på tom mage etter 20 timers festing og massiv overdosering første gang.
ikke vits å måle opp? Det vil jeg da si er veldig viktig for å ikke overdosere. Og er skeptisk til hvor god den mdma'n du fitt tak i i thailand var hvis du fikk i deg langt over grammet. Halliser får jeg ofte, på langt mindre doser enn det også
Poenget her er vel at man skal minimalt med skadevirkninger samtidig som man får en god tur. Hvorfor proppe i seg 0.5g på en kveld for og så få en jævlig nedtur? Når man kunne ta 2-300mg å unngå mye av faenskapen som kan komme med dette stoffet.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Poenget her er vel at man skal minimalt med skadevirkninger samtidig som man får en god tur. Hvorfor proppe i seg 0.5g på en kveld for og så få en jævlig nedtur? Når man kunne ta 2-300mg å unngå mye av faenskapen som kan komme med dette stoffet.
Vis hele sitatet...
For min del er nedturen dagene/uken etter noe jeg klarer å leve med, i forhold til hvor gøy jeg har det på turen. Skjønner derimot veldig godt hva du sier at du heller vil ha en litt svakere tur, men fremdeles en fantastisk opplevelse, uten de værste selvmordstankene i dagene som følger
damne
Trådstarter
Takk for svar.
hadde en fantastisk tur med gode kompiser.
skal gjentas om ett par måneder.
Sitat av dem1tr1s Vis innlegg
Takk for svar.
hadde en fantastisk tur med gode kompiser.
skal gjentas om ett par måneder.
Vis hele sitatet...
Hvor stor(e) doser endte dere opp med ?
damne
Trådstarter
droppet .2 i starten, deretter ny drop på .1 etter 1.5 t, og .1 snort litt senere på kvelden.
Sitat av dem1tr1s Vis innlegg
droppet .2 i starten, deretter ny drop på .1 etter 1.5 t, og .1 snort litt senere på kvelden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du hadde en fin kveld
Har hørt at man kan gange sin egen kroppsvekt med 1.5 så får man doseringen man burde ta. Om man veier 75kg bør man altså ta 112mg. Min erfaring er ihvertfall at litt over 100mg er en god dosering for min del, der jeg får den gode virkningen og litt mindre av bivirkingene.
Sitat av Saape Vis innlegg
Har hørt at man kan gange sin egen kroppsvekt med 1.5 så får man doseringen man burde ta. Om man veier 75kg bør man altså ta 112mg. Min erfaring er ihvertfall at litt over 100mg er en god dosering for min del, der jeg får den gode virkningen og litt mindre av bivirkingene.
Vis hele sitatet...
Ikke hørt dette før, skal teste det i morgen.
Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
Ikke hørt dette før, skal teste det i morgen.
Vis hele sitatet...
Normal dosering ligger på 1,5-2mg/kg. Holder du deg innenfor dette vil du ikke få i deg for lite, men heller ikke for mye.
Apropos dosering. Jeg har hatt en relativt kraftig vektøkning etter bruk av Quetiapin. Kombinert med en ikke altfor sunn livsstil endte jeg opp på 125kg, men er 2 meter høy så er ikke aller verst. Nærmer seg 4 mnd siden jeg rulla og jeg kommer til å gjøre det straks det passer seg. Spørsmålet er: jeg har pleid å droppe 150-180 mg i førstedropp og kost meg med en finger i ny og ne utover kvelden. Har dere noen tro på at jeg trenger å øke dosen grunnet vektøkningen? Er tilbake på gymmet og jobber meg ned igjen men den quetiapinen kombinert med daglig cannabisbruk er diabetesoppskrift
Kan absolutt ha noe å si det, jeg ville gått for 200mg - ikke kun pga vektøkning, men også fordi det er en artig dose
▼ ... over en måned senere ... ▼
damne
Trådstarter
nå nærmer det seg ny tur om ett par uker! tenker å ta samme dose som det jeg gjorde sist.
etter forrige tur kjente jeg ikke noe nedtur dagen eller dagene etter, noe jeg synes var rart og utrolig deilig egentlig. De forrige turene jeg har hatt har jeg alltid hatt en litt kjip nedtur dagene etter. kan dette ha noe med at det jeg tok var krystall, og det jeg har tatt før har vært pilleform?
Tror jeg ikke.

Det jeg tror er at du kan ha vert snillere med kroppen denne gangen?

Fått i deg nok mat, vann, vitaminer, sporstoffer og salter og elektrolytter?

Du hadde fått deg nok søvn både før og etter. Kanskje du ikke dro den så langt ut som sist?
Re doserte du før, eller nå?

Hva mener du med pille form, extacy tabletter eller mdma i kapsler?
xstacy pillene kan som kjent inneholde mye rart, amfetamin(er) er vanlig
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Apropos dosering. Jeg har hatt en relativt kraftig vektøkning etter bruk av Quetiapin. Kombinert med en ikke altfor sunn livsstil endte jeg opp på 125kg, men er 2 meter høy så er ikke aller verst. Nærmer seg 4 mnd siden jeg rulla og jeg kommer til å gjøre det straks det passer seg. Spørsmålet er: jeg har pleid å droppe 150-180 mg i førstedropp og kost meg med en finger i ny og ne utover kvelden. Har dere noen tro på at jeg trenger å øke dosen grunnet vektøkningen? Er tilbake på gymmet og jobber meg ned igjen men den quetiapinen kombinert med daglig cannabisbruk er diabetesoppskrift
Vis hele sitatet...
For seint nå da, men jeg kan melde om at jeg justerte ned dosen min etter å ha gått ned 8 kg (over 15%) og jeg burde ikke gjort det.
pleide å ta 160-170 da jeg var 57kg og tok 130ish nå på 49kg, kom ikke helt opp, var kjipt. Det var krystaller fra samme batch, så ikke noe forskjell der. Fikk meg til å tenke at den 1.5mg/kg-greia er et fint startpunkt og så finner man ut av erfaring hva som er passe. Tror det har mer med hjernen å gjøre, og mindre med kroppsvekt.
damne
Trådstarter
tenkte på ecstasy piller ja.
jeg er veldig usikker på om jeg spiste annerledes og sånn forrige gang i forhold til de andre gangene.
jeg tok 400mg fordelt på to drops og en nasalt. Før når jeg har rullet har jeg alltid bare droppet en gang.
jeg skalv i hele kroppen på forrige tur (krystall), noe som jeg ikke har gjort på de forrige turene mine, da var det bare kjeven som gikk.
kan detta ha noe med lite magnesium i kroppen?
Ok.

Det er ikke så lett å si hva det kom av at du skalv sist, rene krystaller skal jo være bedre enn exstacy så lenge man veit at det er reine mdma krystaller man har.

Som sagt er det mye dritt i extacy pillene, det gjelder ikke alle selvfølgelig.

At du skalv i kroppen kan man jo spekulere i mye rart. Vitamin og mineral mangel, dehydrering forurensede krystaller.. alt mulig egentlig.

16 symptomer på underskudd av magnesium

Magnesium er blant annet et anti-inflammatorisk mineral som gir beskyttelse mot sykdommer som reumatisme, Alzheimer og har blitt brukt mot høyt blodtrykk, diabetes, luftveisproblemer og mer.

Dårlig hjertehelse
Kraftløshet
Muskelkramper
Skjelving
Kvalme
Angst
Høyt blodtrykk
Type II diabetes
Luftveisproblemer
Vertigo
Utmattelse
Potassium-mangel
Problemer med å svelge
Dårlig hukommelse
Forvirring
Kalsium-mangel

Det er lett å tro en masse rart.

Du kan lese og lære mye her:https://freak.no/forum/showthread.php?t=86181

Jeg vil anbefale som mange andre, nok søvn så du er uthvilt før du ruller.
Bruke vitaminer og minerale osv. fast om du ruller ofte. Det er allikevel bare sunt.
Få i seg nok mat med næring og proteiner hele veien.
Alltid få i deg nok vann/væske, men ikke for mye.

Ha et mål med rullinga er heller ingen dum ide, og bearbeide alt etterpå er også lurt.
damne
Trådstarter
takk for tips! skal ha dette i bakhodet de neste ukene.
har også begynt å trene en del de siste ukene, så prøver å få i meg riktig mat og vitaminer.
Sitat av dem1tr1s Vis innlegg
takk for tips! skal ha dette i bakhodet de neste ukene.
har også begynt å trene en del de siste ukene, så prøver å få i meg riktig mat og vitaminer.
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig. Kjempe bra!! Lykke til
Sist endret av BrewGrow; 30. mai 2016 kl. 23:45.
damne
Trådstarter
Nå nærmer det seg, og jeg leser litt rundt på nettet ang. Dosering og blir veldig usikker.
Hva er for mye å ta på en kveld? Og hva er for store drop's? Noen som anbefaler hvor lenge jeg bør vente før jeg redoserer?
Skal ta det med noen kompiser, sitte inne på sofaen/gå ut en tur.

Er 72-75kg kar om det har noe å si.
Sist endret av dem1tr1s; 3. juni 2016 kl. 01:36.
Hvis du vil ha det skikkelig fett så vil jeg anbefale å ta 130-150mg som første dropp, også 70mg redropp 1 eller 1,5 time etter første droppet Hvis du vil ha en okay roll så vil jeg anbefale erowid doseringer.
Sitat av dem1tr1s Vis innlegg
Nå nærmer det seg, og jeg leser litt rundt på nettet ang. Dosering og blir veldig usikker.
Hva er for mye å ta på en kveld? Og hva er for store drop's? Noen som anbefaler hvor lenge jeg bør vente før jeg redoserer?
Skal ta det med noen kompiser, sitte inne på sofaen/gå ut en tur.

Er 72-75kg kar om det har noe å si.
Vis hele sitatet...
Alt det er egentlig veldig individuelt. Jeg er liten og tar større doser enn mange menn jeg kjenner (over 3mg/kg), har som regel minst 2mnd pauser da. Pleier å ta to dropp, fordelt som 2/3 + 1/3, dropp nummer to 60-90 min etter første. Det tar meg veldig lang tid å komme opp, minst en time, så jeg redoserer egentlig akkurat når jeg begynner å kjenne at effektene starter. Har gått i "fella" å redosere for mye for tidlig, fordi det tok så lang tid at jeg trodde ingenting ville skje i det hele tatt, andre folk kommer jo gjerne opp på 20-30 min. Så min metode er empirisk, og justert etter erfaring. Men ta utgangspunkt i tabell nevnt over her i starten, da skal du være ganske safe