Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2916
Som vi alle vet lukter cannabis, og spesielt buds ser ut til å lukte en del mer enn hasj i min erfaring. Så selv om en kjøper innenlands, tror dere det er en god sjans for at en postansatt vil fange opp lukten.

Nå ser jeg bort fra hunder, hvis de har hunder på terminalen den dagen så blir det selfølgelig fanget opp.

Jeg har problemer med å få tak i gode sativa varianter her jeg bor, er lei sofahasjen, og har uansett alltid foretrukket buds, så er derfor jeg vurderer dette. Hadde smakt med Amnesia Haze varianten.
Skiten vil være vakuumpakket, og umulig for mennesker å kjenne. Vet ikke tall på det, men vil tro det er større sjanse for å bli tatt om du til stadighet er til dealern/e inn og ut.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du tror feil. Verden er mye mer lættis enn du tror. Med mindre en pakker veldig dumt, så kommer innenlands post gjennom. Hilsen en som har sendt og mottatt 100vis av sendinger innenlands i en ti års periode.

Du kan legge 5 gram med hasj i en halvfull pose instakaffe, og sende den opp og ned mellom Lyngdal og Bergen helt til krampa tar deg, så får du se selv. Have fun
Sist endret av meaculpaUIO; 23. oktober 2019 kl. 14:35.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet prioriterer ikke folk som kjøper noen få gram på nettet, selv om de kan skremme med det i mediene. De har allerede ressursmangler og det ville vært hinsides om de nå skal fokusere på å ta noen småfisk som ikke utgjør noen trussel.

Dessuten er det ikke ulovlig å motta post. Hvem som helst kan i teorien sende deg cannabis i posten mot din vilje, så det er ikke noe å bekymre seg over. Dersom du er stressa første gangen, får du bare passe på at du ikke har noe liggende hjemme fra før, i tilfelle det blir en ransaking av boligen din. Men sjansen for det er så godt som null.

Og de vakuumpakker pakken så godt at det ikke vil lukte noe som helst. Det ser bare som du har bestilt noen RAM-brikker eller noe liknende
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Faktisk er det gøy å se all slags retardert stealth gå gjennom. Forrige gang var det en sånn fingerleke som jeg måtte skjønne hvordan jeg skulle åpne før jeg fikk hasjen. Moro!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lukter ikke i det hele tatt. Er vakumpakka, bestilt flere ganger. Både brunt og grønt. Helt klin umulig å lukte det før du åpnet vakumpakkingen. Hunder kan selvføgelig lukte det, men hvor ofte er de på postkontoret for innelandspost?
Professor
Trådstarter
Noen som har prøvd Amnesia Hazen? hvis du har så vet du hvem som selger den, det er bare en norsk vendor som sender fra Norge. Og så vidt jeg vet er dette den eneste budsen det er å oppdrive i Norge på DN per i dag.
Amnesia er aldeles nydelig. Blitt kåret som beste weed i Amster Weedfest flere år, noen tilogmed på rad
Det er mange norske vendors som sender fra Norge, men den som er til å stole på har bra Amnesia Haze.