Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2144
Hei,
Ble nylig mistenkt for å røyket hasj og jeg skal på pissing.
For cirka 3 uker siden røyket jeg 1-2 gram..
Også uken etter (ca. 2 uker siden) tok jeg ett stort drag av en pipe.
Vil dette slå ut på pisseprøve og isåfall hva burde jeg gjøre?
Før disse gangene, røyket jeg ganske ofte 2-3 ganger hver uke.
Det er det ikke godt å si, det kommer ann på veldig mye annet med kroppen en akkurat når du røyket.
avhenger av vekten din også, jo mer fett du har på kroppen jo lengre er det i blodet
Husk å drikk myee vann, bare ikke over gjør drikkinga, kjen etter godt selv=)
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
avhenger av vekten din også, jo mer fett du har på kroppen jo lengre er det i blodet
Vis hele sitatet...
urinen*

Greit å påpeke dette. Ta gjerne blodprøve etter 2 uker, så er du clean, urinprøve er noe annet Der skilles THC-COOH'en ut. Det er det de ser etter.

Edit: La meg også legge til at du kan nekte å ta tisseprøve. Jeg mener, er det bare fordi du er mistenkt i å røyke, og den eneste måten å straffe eller bevise det på er urinprøve så nekter du så kan de ikke gjøre annet enn å henlegge saken. Er det fordi du er mistenkt i jobbsammenheng er det fort annerledes.
Sist endret av Pygoscelis; 2. august 2017 kl. 04:40.
For noen år siden så gikk ihvertfall jeg på pissings hver måned og røykte da i 2 uker, så 2 uker off til etter pisseprøven og røyka da i 2 uker igjen and so on.. Jeg hadde ihvertfall alltid rene prøver, i de 2 ukene fram til prøvene så trente jeg mye (svettet) og drakk veldig mye vann!
Men det er min erfaring, alle er forskjellige så det var en risk jeg tok.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når skal du på pissings? Hvis det er 2 uker siden du røykte sist så skal det nok gå greit, men du vet aldri. Hvis du skal fortsette å røyke under pissings burde du være forsiktig.
Det er ikke noe stress. Bare husk å ikke gi dem dagens første urin, piss 2-3 ganger hjemme først så er du helt sikker.

Husk at det er bare tull å drikke overdrevne mengder vann dagene du ikke pisser, ikke noe bra for kroppen å drikke mer enn det du behøver.