Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 13243
Hei

Noen som har bestilt Modafinil?
Vil gjerne prøve det men står og tenker litt på tollen.
Har sitt gjennom narkotika listen og ser at Modafinil står ikkje der, så hva visst den blir stopt, vil den bare bli sendt tilbake igjen. Right?

Visst noen har erfaring med bestilling/erfaring med Modafinil ville eg sett pris på om noen kunne share litt info

Takk
Modafinil er klassifisert som A-preparat
A-preparat er Narkotika visst du ikkje har respet?
Modafinil står ikke på narkotikalisten, det å innføre modafinil kan straffes for brudd på legemiddel-loven. Dvs det er like alvorlig som å innføre sterke vitaminer, melatonin og andre legemidler i den sjangeren.
Sitat av hardrocktarzan Vis innlegg
Modafinil står ikke på narkotikalisten, det å innføre modafinil kan straffes for brudd på legemiddel-loven. Dvs det er like alvorlig som å innføre sterke vitaminer, melatonin og andre legemidler i den sjangeren.
Vis hele sitatet...
Jo, det står på narkotikalisten, det er et A-preparat. Dvs det er like alvorlig å innføre som Morfin.
Hmm hvordan er reglene mellom Modafinil og Sverige da?
Sitat av Patricia Vis innlegg
Jo, det står på narkotikalisten, det er et A-preparat. Dvs det er like alvorlig å innføre som Morfin.
Vis hele sitatet...
Det er ikke listet på narkotikalisten. Du tar feil.
Sist endret av hardrocktarzan; 2. november 2015 kl. 15:28.
Men straffen vil bli det samme som innførelse av morfin right?
Sitat av Todaysmuz Vis innlegg
Men straffen vil bli det samme som innførelse av morfin right?
Vis hele sitatet...
Nei

---------------
Bare retur da?

Men hvordan er reglene med Modafinil og Sverige da?
Sitat av Todaysmuz Vis innlegg
Bare retur da?

Men hvordan er reglene med Modafinil og Sverige da?
Vis hele sitatet...
Samme som fra resten av EUS. Altså det finnes ingen måte du kan lovlig få modafinil inn i landet på via post. Du kan straffes etter legemiddel-loven hvis du prøver å bestille det. Hvis det i det heletatt blir oppdaget vil produktet mest sannsyneligvis bli destruet uten videre konsekvenser.
Men Sverige er vell ikkje så alvorlige med Modafinil som Norge?

Dei vil kansje bare sende pakken i retur, med en advarsel til meg.
Står på dopinglista da. Vil ikke det gjøre det mer seriøst enn en destruksjon?
Eg har sett gjennom narkotika listen og eg finner ingen ting som hetter Modafinil, men Modafinil er et A-preparat, så det er ulovlig uten respet.

Men hvordan takler sverige det? Er dei like alvorlige som Norge?
Sitat av Todaysmuz Vis innlegg
Eg har sett gjennom narkotika listen og eg finner ingen ting som hetter Modafinil, men Modafinil er et A-preparat, så det er ulovlig uten respet.

Men hvordan takler sverige det? Er dei like alvorlige som Norge?
Vis hele sitatet...
alt er 'ulovlig' uten resept.
Ja men hvordan takler sverige det? I norge visst du bestiller et A-preparat er det ganske sikkert at dei kommer til å ta en telefon til deg, visst du ikkje har resept. Bot? Straff?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg føler for å minne på reglene:
5) Beregning av straff
Du får ikke hjelp til beregning av kommende straffer og sanksjoner på freak.no. Spørsmål om størrelsen på forelegg, lengden på soningstid, hvorvidt man blir pålagt urinprøver og lignende, vil bli slettet. Merk at regelen ikke er ment som et forbud mot all diskusjon av temaer som urinprøver og straff, da det finnes mange grunner til å diskutere dem i eksempelvis rusdebattforumet.
Vis hele sitatet...
Hvilken reaksjon du får aner vi ikke, annet enn at du vil få en reaksjon, for det er et lovbrudd.
Sist endret av Dodecha; 2. november 2015 kl. 20:39.
Bestilte nettopp dette fra en nettbutikk og det gikk fint igjennom. Det betyr ikke at du ikke løper en liten risiko for et forelegg her. At vi ikke aner hva du får i straff er tøv, som enkeltsak vil du naturlig nok ikke bli bura inne for en pose med modafinil. Forøvrig kan du teste www.straffekalkulator.no
Oki Dodecha, men om å spør hvordan Sverige talker innførelse av et rusmiddel går vell ikkje under den regelen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Todaysmuz Vis innlegg
Oki Dodecha, men om å spør hvordan Sverige talker innførelse av et rusmiddel går vell ikkje under den regelen.
Vis hele sitatet...
Jo i dette tilfellet gjør det nettop dèt.

Diskusjonen glir ut i synsing og har ingen faktuell bunn, ingen har henvist til noen kilder ergo er diskusjonen verdiløs. Det er nummeret før hele tråden ryker fordi den er av så elendig befatning.
Bestilte fra to steder og begge kom gjennom. Kan ikke si at jeg fikk noen effekt av de da. Ble litt rastløs bare
▼ ... mange måneder senere ... ▼
modafinilcat -> skypax -> DHL express -> hjem til deg. det er oppskriften. (evt UPS express, men aner ikke om de er like sløve på å sjekke pakkeinnhold som DHL. begge er uansett myyyye bedre enn å bruke vanlig post)
Sist endret av Trololo; 6. mai 2016 kl. 16:58.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jo i dette tilfellet gjør det nettop dèt.

Diskusjonen glir ut i synsing og har ingen faktuell bunn, ingen har henvist til noen kilder ergo er diskusjonen verdiløs. Det er nummeret før hele tråden ryker fordi den er av så elendig befatning.
Vis hele sitatet...
Det er jo faktisk bare to alternativer her, enten får man fengselsstraff eller et forelegg. Så kan vi jo tenke oss hva som er mest sannsynlig av de to.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å dele min usle erfaring. Så har jeg bestilt 2 ganger nå uten å bli stoppet. Jeg har brukt bitcoins og videresending via utlandet og det har gått helt fint. Men aner ik hva som skjer om det blir stoppet...