Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 965
Hei.

Det har seg slik at jeg har kommet inn på University of Southampton i England til neste år, men jeg er nødt å skaffe meg et sertifikat fra TOEFL testen ( iBT ) og skal ta denne i Drammen i morgen.

Mitt problem er som følger, når jeg prøver logge på deres sider får jeg opp en feilmelding om at det er for mange tilkoblet og at jeg er nødt å vente. Dette problemet har vart i over fem timer nå, og jeg trenger tilgang for å printe ut beviset på at jeg har kjøpt testen. Noen som har tatt TOEFL iBT før som kan bekrefte om jeg trenger dette beviset, eller om det holder med pass og så kan de sjekke sine egne databaser for mitt ID-nummer samt betalingsinformasjon?

Et annet spørsmål jeg har er om møtetiden. Det står på siden at jeg skal møte 9.30 (Testen starter litt over 10 slik jeg har forstått det), men har "hørt" at det er obligatorisk å møte halvannen time i forveien, noe som betyr at jeg er nødt å dra betydelig tidligere. Er dette bare bull?
Om du ikke har sertifikatet er det kansje en gooood ide å troppe opp en time eller to før du skal bare for å få fikset den saken.