Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 819
Hei igjen!

Har prøvd meg på en ny ''beat'' eller noe slikt, og har denne gangen gjort et patetisk forsøk på litt scratch på begynnelsen av greia. Hadde vært kult om noen hadde orket å sjekke ut demo`en og muligens kommet med noe feedback

https://soundcloud.com/droideex/simsynth-test
Det første som slår meg er de 3 ulydene på 0:01 (high pitch) som ikke har noe der å gjøre.. Annet enn det er det jo bare rep. hele veien med en altfor skarp/høylydt cymbal (?). Personlig mening såklart
droidex's Avatar
Trådstarter
49 0
Vel, dette er bare en demo, eller en skisse av hva som skal bli forbedret etter litt tilbakemeldinger, men ja, du har rett, alt er spilt om igjen. Hører nå i ettertid at den er lav sammenlignet med andre låter på soundcloud, og har, som du sier, en cymbal som er altfor skarp. Takker for tilbakemelding i alle fall, skal se hva jeg kan gjøre. Er ganske nybegynner med FL Studio, så, ja, får bare prøve meg fram og se om det blir noe