Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 30161
Altså, jeg har prøvd å lese den siste posten her opptil flere ganger og jeg skjønner fortsatt ingenting???
Sitat av The-kid Vis innlegg
Altså, jeg har prøvd å lese den siste posten her opptil flere ganger og jeg skjønner fortsatt ingenting???
Vis hele sitatet...
hahaha, det gjør ikke jeg heller. Men posten var awesome for det. Jeg vet fortsatt ikke hvorfor jeg synes den var awesome annet at duden skriver på en artig måte jeg aldri har sett før.

Men jeg er fortsatt uenig med deg, tap_the_apex om du mener (?) at noen type folk ikke gir faen om de blir tystet på. Det dukker opp en liten en i visse type mennesker når de blir angitt for politiet.

Tap_the_apex, kan jeg få det du har ?
Sist endret av Valadar; 16. februar 2015 kl. 05:05.
Sitat av Tap_the_Apex Vis innlegg
ess.. Karen er redd for at de skal ta han med bak skjulet og sveipe han i panna med en dospade. Skjer ikke, vet du. Verste fall, får du litt juling og det skjer ikke det heller, vet du. De er akkurat like redde for å bli ferska som alle andre hadde vært i samme situasjon. mentalmelt hadde det han; bare la være, men hvis du vil være sikrere enn banken, tar du jo selvfølgelig rådet mítt, og tar deg en glovarm dusj før de kommer, kuler'n med en sterk lemonade, før du lirer av deg den beste Titten Tei du har i rei. "De gutta der ass, dere veit ikke engang. Han ene da, han tar 200 i benken, jeg sverger. Broren hans er helt sjuk i huet - han kan løpe dobbelt maraton. Jeg har hørt rykter da, også, at det er en kar, en gamling som aldri sier navnet sitt, at han har stikki Judas på en sytten år gammel bosnier som.." Bytt ut alt med "De tar så og så mye kokain og de blander hero og speed" og det er ikke måte på, så slipper du enda flere spørsmål. Du er rett og slett pissredd for folka og det er heeelt greit, vettu - de har ikke lyst til å sitte der og høre på deg da, jant. De vil bort, vekk, hjem og glemt, der de skulle være, de #€%&.

Ja, også, sikkert noen som har sagt det, men ha båndopptager'n klar - gjem den godt, så du kan si det til dem med selvsikkerhet at de kan lete til de blir slitne. Får mikroopptagere under en tusenlapp
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager.. Jeg må ha tatt for mye piller, for jeg skjønte ikke en dritt av innlegget ditt.
Sitat av Tap_the_Apex Vis innlegg
ess.. Karen er redd for at de skal ta han med bak skjulet og sveipe han i panna med en dospade. Skjer ikke, vet du. Verste fall, får du litt juling og det skjer ikke det heller, vet du. De er akkurat like redde for å bli ferska som alle andre hadde vært i samme situasjon. mentalmelt hadde det han; bare la være, men hvis du vil være sikrere enn banken, tar du jo selvfølgelig rådet mítt, og tar deg en glovarm dusj før de kommer, kuler'n med en sterk lemonade, før du lirer av deg den beste Titten Tei du har i rei. "De gutta der ass, dere veit ikke engang. Han ene da, han tar 200 i benken, jeg sverger. Broren hans er helt sjuk i huet - han kan løpe dobbelt maraton. Jeg har hørt rykter da, også, at det er en kar, en gamling som aldri sier navnet sitt, at han har stikki Judas på en sytten år gammel bosnier som.." Bytt ut alt med "De tar så og så mye kokain og de blander hero og speed" og det er ikke måte på, så slipper du enda flere spørsmål. Du er rett og slett pissredd for folka og det er heeelt greit, vettu - de har ikke lyst til å sitte der og høre på deg da, jant. De vil bort, vekk, hjem og glemt, der de skulle være, de #€%&.

Ja, også, sikkert noen som har sagt det, men ha båndopptager'n klar - gjem den godt, så du kan si det til dem med selvsikkerhet at de kan lete til de blir slitne. Får mikroopptagere under en tusenlapp
Vis hele sitatet...
Haha, kunne vært en monolog fra filmen Uno.
Sist endret av wat; 23. februar 2015 kl. 01:08.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hva i alle dager.. Jeg må ha tatt for mye piller, for jeg skjønte ikke en dritt av innlegget ditt.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønte heller ikke så og si noe, og den sterkeste pillen jeg har tatt, er én Voltarol i dag tidlig...

Ikke ofte jeg ser noen slår meg i skriftlig framføringsevne!..
Du må huske på at du er allerede stemplet som kriminell og det å bli informant kommer ikke til å endre den saken!
Du kommer alltid til å bli sett på som en kriminell av politiet, uansett hvor mange du blåser og hvor mye god info du kan du kan gi politiet, så er du en kriminell og tystere er nederst på rangstigen i miljøet, de er ikke på stigen en gang, de ligger med tryne ned i gjørma.

Advokater er også noen skikkelig luringer, de har sine metoder og kan i mange tilfeller finne ut hvem tystern er, du er ikke trygg uansett hva onkel måtte si.

Over til en annen ting, karma er like ekte som snuten som kom på døra di, what goes around comes around. Gå denne veien og livet ditt kommer til å bli kjipt som faen!

Post 500
Sist endret av Trollanon; 23. februar 2015 kl. 10:40.
▼ ... over et år senere ... ▼
Historien som 'nullfremtid' lirer av seg er lite troverdig. Språket og formen generelt avslører 'nullfremtid' som en ung, flittig og overivrig politimann som tilnærmer seg miljøet under dekket av å være 'freak'. Med skjult agenda prøver 'nullfremtid' å innhente informasjon som skal være til hjelp for hvilke metoder som skal brukes for å rekruttere informanter innen det såkalte narkotikamiljøet.
Meg bekjent kvalifiserer 'et par grammere' seg til et forenklet forelegg, og fortell meg hvilke ganjasmokers som tyster på dealeren sin for kr. 3000,-.
Nei den må du nok tilbake, ut og hjem på landet med 'nullfremtid'!
Correct me if I am wrong.
Sitat av GoodBad Vis innlegg
Historien som 'nullfremtid' lirer av seg er lite troverdig. Språket og formen generelt avslører 'nullfremtid' som en ung, flittig og overivrig politimann som tilnærmer seg miljøet under dekket av å være 'freak'. Med skjult agenda prøver 'nullfremtid' å innhente informasjon som skal være til hjelp for hvilke metoder som skal brukes for å rekruttere informanter innen det såkalte narkotikamiljøet.
Meg bekjent kvalifiserer 'et par grammere' seg til et forenklet forelegg, og fortell meg hvilke ganjasmokers som tyster på dealeren sin for kr. 3000,-.
Nei den må du nok tilbake, ut og hjem på landet med 'nullfremtid'!
Correct me if I am wrong.
Vis hele sitatet...
Kompis du noier bare Tråden er fra 2015 btw lite vits å dra den i live igjen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sørlending
TS er åpenbart nykomling i miljøet og det at han spør om slikt på et forum som dette sier sitt. Det er riktig at politiet bruker informanter og det er også riktig at folk slipper unna ting- STORE TING - for å spille på lag med den hardbarka snuten som banker i bordet og ber om navn.

Prosedyren har alltid vært hold kjeft og nekt i avhør ferdig med saken. Er du med på leken(som kan gå hardt for seg) får en tåle steken.
Sitat av GoodBad Vis innlegg
Meg bekjent kvalifiserer 'et par grammere' seg til et forenklet forelegg, og fortell meg hvilke ganjasmokers som tyster på dealeren sin for kr. 3000,-.
Vis hele sitatet...
Forenklet forelegg får du for trafikkforseelser, ikke i narkosaker. Et forelegg i en narkosak er ganske mye kjipere fordi det registreres i bøteregisteret, og fordi du gjerne blir arrestert og slengt på glattcelle før du får møte en politijurist. Å måtte betale selve boten er den minst krenkende og belastende av konsekvensene ved en slik situasjon.

Det er selvsagt ingen god grunn til å begynne å angi venner og bekjente, men det er allikevel grunn nok for enkelte.
Sist endret av mentalmelt; 16. juni 2017 kl. 00:39.
Skjedd med meg og, men enten er TS snut ja eller så skjuler han hele historien, og det dårlig. Dem hadde aldri spurt deg om du kunne vært informant med mindre de visste at du vet om masse av det som flyter rundt, gjerne flere forskjellige typer stoffer og flere ulike kilder. Kom de liksom hjem til deg for å gi deg et tilbud om å kanskje slippe unna med noen grammere i fremtiden? Noe skurrer.
Det som skjedde med meg var at jeg ble tatt (ganske ung alder) med litt av masse forskjellige ting, hasj, pot, mdma, steroider, fleinsopp, amf, coke osv. De ble da svært interessert i meg og spurte meg flere ganger, men jeg sa bare at jeg synes det er umoralsk, men kan sikkert si fra om jeg kommer over noen jeg virkelig ikke liker. Er du smålig og råtten nok til å samarbeide med svina, får du ikke noe særlig tilbake for det uansett..
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Forenklet forelegg får du for trafikkforseelser, ikke i narkosaker. Et forelegg i en narkosak er ganske mye kjipere fordi det registreres i bøteregisteret, og fordi du gjerne blir arrestert og slengt på glattcelle før du får møte en politijurist. Å måtte betale selve boten er den minst krenkende og belastende av konsekvensene ved en slik situasjon.

Det er selvsagt ingen god grunn til å begynne å angi venner og bekjente, men det er allikevel grunn nok for enkelte.
Vis hele sitatet...
Et (uforenkla) forelegg er helt klart å foretrekke hvilken dag som helst i uken.- De (politiet) har da vært etter meg endel, også de siste åra. De har sluttet å spørre om navn (x) for endel år siden..

De "enkelte" bør ta seg en realitetssjekk.-) seriøst. Meg og poppo har på en måte en forståelse: Om de ikke viser seg her så unngår de cs og hund. Om jeg lar vær å deale og lage bråk, Ja, da holder de seg unna..

Dessverre har jeg selvfølgelig blitt dradd inn i noe. påfølgende rettsak. Der aktor foreslo frifinnelse på 2 av 4 punkter.-

Ligger det noe hos meg, så er det mitt. Uansett. kjerringen får ikke ta det på seg. Min adresse. Mitt problem. Dere som vurderer tysting. Om det er noen gram, eller kg; Gi fan, ellere flytt til et land der man kan betale politiet på en annna måte enn her.-) (Husk; det er ikke bare polti du må betale DE fleste av de stedene)
pidget: Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til. Et forelegg er å foretrekke fremfor hva?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har ikke lest svara her jeg. Men synes du takkla det greit. Men alltid ha en ting klart.
ALLDRI TYST. Man må stå for det man har gjort. Sjøl om strafferamma er mildere om du tyster.

Man gjør detta somregel frivillig, og må ta straffen som en mann. Du vil ikke få livet ditt ødelakt om du bare driver med ditt. Og ikke smugler kiloser el tonn med dop.

Er man med på leken må man tåle steken. Man har ikke noe å hente på tydting somregel. Bare alt å tape.