Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2961
Tok litt under 3 gram speed natt til torsdag. Injiserte, droppa og snorta. Alt på en gang.

Når kommer nedturen? Hvor ille kan jeg forvente at den blir? Og hvor lenge vil den vare før jeg begynner å føle meg normal igjen?
Kan jeg anbefale deg å slutte med amfetamin?
Det fins liksom ingen fasit, den kommer når den kommer, og varer i så lang tid som den varer.
Hvis dette er en bekymring, håper jeg det skremmer deg fra å bruke det igjen

For øvrig kan du google halveringstid amfetamin, da ser du ca hvor lenge stoffet er aktivt i kroppen din.
Jeg er ikke erfaren med amfetamin, holder meg til kokain. Varer ikke type 1 brukerdose i typ flere timer? Er ikkke 3 g på en kveld/natt ekstremt mye da?
Jeg vil absolutt tørre å påstå at 3 gram amf på en kveld går under kategorien "mye" ja. Jeg er selv ganske sensitiv for alt som er, så jeg hadde nok ikke vært her om jeg tok så mye på en kveld

Som nevnt over her kommer nedturen når den kommer. Få i deg mat, vann og gå å legg deg så fort du får det til. Vanskelig å si noe nøyaktig om når den går over igjen, men selv synes jeg ikke det pleier å ta så mye mer enn en 1-2 dager. Skal dog sies at det jo er endel individuelle forskjeller. Mengde, hvor mye mat du har fått i deg, hvor mye vann du har drukket og hvor mye du har sovet er alle faktorer som spiller inn.

Jeg tror vel også kanskje jeg hadde gått for en mer kontrollert bruk til en annen gang.
Lykke til TS, det går over