Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5119
https://soundcloud.com/hermes-trismegistus-8/808a

Er litt usikker på introen, men føler resten er ganske bra
Sist endret av Hermes; 2. april 2015 kl. 20:23.
Har ikke noe å si på introen.

Syntes 0.55 - 1.15 var skikkelig bad-ass!

Men, seriøst. Melodien til de pling-plong lydene fra 0.25 osv, harmonerer jo ikke med resten av låta i det hele tatt.

Blir fullstendig kræsj i mine øre.

Uansett, bra forsøk, mye som funker bra, fin rytme, 0.55 - 1.15 var dritfett og sitter som bare det.
Trådstarter
6 0
Sitat av andjoha Vis innlegg
Har ikke noe å si på introen.

Syntes 0.55 - 1.15 var skikkelig bad-ass!

Men, seriøst. Melodien til de pling-plong lydene fra 0.25 osv, harmonerer jo ikke med resten av låta i det hele tatt.

Blir fullstendig kræsj i mine øre.

Uansett, bra forsøk, mye som funker bra, fin rytme, 0.55 - 1.15 var dritfett og sitter som bare det.
Vis hele sitatet...

Tusen takk for svar!

Skjønner hva du mener! Tenkte det ble mer interessant med litt "dysharmoni", men ser absolutt hvordan det kan bli veldig forvirrende for en som ikke har vært med å produsert fra begynnelsen av. Man blir fort litt blind for egen produksjon..
Jeg syns de pling-plong lydene var ganske kule, så smak og behag der sånn.
Trådstarter
6 0
Sitat av høyblokk Vis innlegg
Jeg syns de pling-plong lydene var ganske kule, så smak og behag der sånn.
Vis hele sitatet...
Hjertelig Hva synes du sånn generelt?
Kaos!! Likte det her, må jeg si. Lydene rundt 00:25 og 01:20 var jo passende og gjorde slik at hele beaten ikke var så monotont.

Keep up the good work!
Trådstarter
6 0
Sitat av Nraw Vis innlegg
Kaos!! Likte det her, må jeg si. Lydene rundt 00:25 og 01:20 var jo passende og gjorde slik at hele beaten ikke var så monotont.

Keep up the good work!
Vis hele sitatet...
Fikk litt panikk da jeg leste det første ordet, haha! Tusen takk for svar!
Hvis du sletter låten din er det fint om du oppdaterer tråden.
Sist endret av Lonely Robot; 6. april 2015 kl. 21:24.