Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4362
Hei,
hver gang jeg sniffer amf så får jeg alltid masse gugge i ganen og halsen. Er meget ubehagelig og skjønner ikke hva jeg gjør galt, noe tips?
Det du gjør "galt", er å dra ukjent pulver fra gata oppi nesa.

Det sier vel seg selv at det kan bli ubehageligheter når man gjør slikt.

Tips kan være å pakke peppern i papir eller kapsler og svelge det.
Sist endret av Mexxy; 2. april 2014 kl. 08:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
alternativt, pakke peppern i papir og dytte det opp i nesa
Sitat av Bothrops Vis innlegg
alternativt, pakke peppern i papir og dytte det opp i nesa
Vis hele sitatet...
Ehhh, snakker du nå om å "droppe" peppern... i nesen?
Antar dette er noe du gjør selv siden du anbefaler det? :P

Nei skaff deg gelatinkapsler og bruk dem til å droppe det (oralt), eventuelt bruk rizzla.
Ta det i rassen. Overlegent på alle måter.

Og nei, jeg tuller ikke.
Det er helt normalt at noe av stoffet dras gjennom nesegangen og ned i halsen. Når nesegangen blir tildekket av amfetamin(eller hva som helst) vil slimhinnene produsere væske for å skylle det bort. Derfor renner det ofte ut i halsen. Det er ingenting galt. Det er faktisk helt rett, og tyder bare på at kroppen din foreløpig gjør det den skal.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er helt normalt at noe av stoffet dras gjennom nesegangen og ned i halsen. Når nesegangen blir tildekket av amfetamin(eller hva som helst) vil slimhinnene produsere væske for å skylle det bort. Derfor renner det ofte ut i halsen. Det er ingenting galt. Det er faktisk helt rett, og tyder bare på at kroppen din foreløpig gjør det den skal.
Vis hele sitatet...
What he said kombinert med væskedrivende effekt og kroppens evne til å holde slimhinner fuktige nok til å fungere optimalt.. eller godt.. eller i det hele tatt reduseres.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ta det i rassen. Overlegent på alle måter.

Og nei, jeg tuller ikke.
Vis hele sitatet...
svir ikke dette voldsomt ?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ta det i rassen. Overlegent på alle måter.

Og nei, jeg tuller ikke.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her. Svir litt i starten, men effekten kommer som et skudd, og varer lengre enn ved snorting. Kan renne litt veske iløpet av kvelden, men det er bare å ha et lag papir i bokseren.
Sitat av Negr Vis innlegg
Må si meg enig her. Svir litt i starten, men effekten kommer som et skudd, og varer lengre enn ved snorting. Kan renne litt veske iløpet av kvelden, men det er bare å ha et lag papir i bokseren.
Vis hele sitatet...
Har ikke testet med amf, men uansett så renner det ikke væske. Sålenge man begrenser blandevannet til 1-2 ml så går det fint som f. Ingen dritthistorier herifra so langt..-)
Vet ikke om det bare er meg, men så og si hver gang jeg bruker amf, må jeg så inni helvette på dass etterpå. Er sikkert i veien en 2-3 turer de første 2 timene etter inntak. Hvis jeg skulle stappa det opp i rattata, ville jeg ikke ha skiti ut deler av stoffet? Eller taes det så fort opp at alt er innabords før første døbesøk?
elevatormusician
sorrY's Avatar
taes opp rett i slimhinnene. snakk om kort tid.
Sitat av bacongull Vis innlegg
Vet ikke om det bare er meg, men så og si hver gang jeg bruker amf, må jeg så inni helvette på dass etterpå.
Vis hele sitatet...
Drit før du setter den. Viss du lurer på hvorfor du må på dass, så er det fordi amfetamin er stimulant og speeder fordøyelsen/tarmen noe inni helvette.
Du kan merke det samme med nikotin/kaffe, da det er en form for stimulant og fungerer litt på samme måte ifht tarmfunksjonene etc.
▼ ... flere år senere ... ▼
I use 0.8 grams so 0.4 in both my nose holes and I have great products it's 2types of speed I've mixed together.

But to clense and keep your nose fine as new without the nose spray all the time you do this.

After snorted it you do this.

Put your sink on water on and take your pointing finger and wet it and put it straight into your nose holes both and do this 4-5 times rense it good. The you hold on one nose and snort the water/amf into your stomach so it becomes a drop. After that you can sneeze out the slimy grose...

I've recently started doing this and it works out amazing for my nose holes.

From a 28y old speedfreak.

Jeg er norsk så vet ikke hvorfor jeg skriver på engelsk.. glemte meg bare helt vekk i en speeeeeda værden haha...

Men jeg fikk vekt idag og veide stasjet mitt uten posene sin vekt selvfølgelig og jeg har nå 34,5gram igjen.

Jeg måler 0.50-0.55 hver dosering og det kicker som bare faen... Deilig det! Godt og ha vekt igjen så jeg kan ha kontroll!

Selger ingenting men hender jeg gir vekk litt i ny og ne til min psykotiske nabo.

Hilsen en ung speedfreak... Eller voksen da....
Sist endret av MafrosFPV; 4 uker siden kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av MafrosFPV Vis innlegg
I use 0.8 grams so 0.4 in both my nose holes and I have great products it's 2types of speed I've mixed together.

But to clense and keep your nose fine as new without the nose spray all the time you do this.

After snorted it you do this.

Put your sink on water on and take your pointing finger and wet it and put it straight into your nose holes both and do this 4-5 times rense it good. The you hold on one nose and snort the water/amf into your stomach so it becomes a drop. After that you can sneeze out the slimy grose...

I've recently started doing this and it works out amazing for my nose holes.

From a 28y old speedfreak.

Jeg er norsk så vet ikke hvorfor jeg skriver på engelsk.. glemte meg bare helt vekk i en speeeeeda værden haha...

Men jeg fikk vekt idag og veide stasjet mitt uten posene sin vekt selvfølgelig og jeg har nå 34,5gram igjen.

Jeg måler 0.50-0.55 hver dosering og det kicker som bare faen... Deilig det! Godt og ha vekt igjen så jeg kan ha kontroll!

Selger ingenting men hender jeg gir vekk litt i ny og ne til min psykotiske nabo.

Hilsen en ung speedfreak... Eller voksen da....
Vis hele sitatet...
Er det meg du snakker til? Er du politi som prøver å få meg til å kjøpe av deg??
Stratos4

Nei jeg snakker ikke til deg og jeg er ikke politi men faktisk Prosesskjemioperatør.

Sa bare min mening, er ikke ute etter og ta noen som helst.