Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1444
My mas om hva man fikk, i rette jule ånd må man jo gi litt ikke sant?

Til jul ga jeg personlig bare to CDer....Lit lite ja, men har skaffa ny hardisk og ny cd rom til Pappas PC pluss at han fikk det gamle PC en min. Måtte i alle fall ut med 1500 Kr og har ikke sett snurten av dem kommer sansynligvis ikke til å se dem heller. Så det blir liksom litt mer en bare 2 Cder.

Men hva ga dere andre?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Så vidt eg kan huske så ga eg ikkje vekk noke som helst.
Julen er teit. Fint med presanger og sånnt, men det er trist at vi familien kun går sammen og gjer dette (1 einaste jævla gang i året) fordi at ei eller anna lita hore ble gravid med en fyr og ikkje turte å fortelle sannheten til mannen sin.

Klarer heller ikkje kjøpe presanger under press. Når en kjøper presanger så gjer en det for å glede noken, og det å ha en jævla tidsfrist og det å være NØDT til å gi en presang ødelegger jo alt.

Også er eg veldig lat av meg.

Dette er altså grunnene mine til at ingen fekk en dritt av meg.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
min mor pleier å kjøpe presanger til seg selv og min far, for da får de noe de vil ha, og så bare gir deg dem gryn for det det kostet, så de får i alle fall ingen overraskelser når de åpner gavene. kjøpte noen bøker og noe greier til kjøkkenet til dem. til min søster og samboeren kjøpte jeg vinglass, og så kjøpte jeg gavekort-cder til noen frender.
Cder for det meste ble noen bøker oxo... og et par konfekt esker
jeg gav ikke en jævla drit til noen som helst.. there ya go, have a merry stinkin christmas and a crappy new year.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ga lite med presanger jeg også, kjøpte en TV til søstra mi, så gadd jeg ikke kjøpe flerer gaver
Ga ingen ting jeg!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
de som ikke gir noe skal i hvertfall ikke syte over dårlig gaveutbytte...
OK, jeg kjøpte mamma og pappa noe for dere egene penger.
Det tells vel ikke?
Jeg kjøpte julegaver for mine egene penger Ga bare nyttige ting i år, som glass, klær å sånnt :P
hmmm... hva jeg ga? jeg kjøpte for bare 1000 kr, har ikke jobb så det var litt. var ikke så kreativ, så onkel og bestemor fikk sokker. Ga en cd til en venninne, som jeg hadde brent. Tegna coveret med fargeblyanter og greier... ble litt kry.

Tror nok jeg fikk mere enn jeg ga
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Gusto
de som ikke gir noe skal i hvertfall ikke syte over dårlig gaveutbytte...
Vis hele sitatet...
joa.. kanskje et lite point, men HALLO?! Eg fekk en jævla BOK av foreldra mine! av foreldra mine! Eg er faen meg det fyrstefødte! Dei skal elske meg og tilbe jorden eg går på, men istedenfor så får eg en BOK!
Eyh! jeg ville ha en bok, en som det står Standard C++ Bible på.
ellers gav jeg lite bort til andre... jeg er lei jula.
Dattra til en kompis av meg fikk en kaninbamse åsså fikk mamma og pappa en slik dings til å henge nøkler i på hytta, men jeg da god jul til mange andre da....Blakk-sport???!?!?!?
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA


joa.. kanskje et lite point, men HALLO?! Eg fekk en jævla BOK av foreldra mine! av foreldra mine! Eg er faen meg det fyrstefødte! Dei skal elske meg og tilbe jorden eg går på, men istedenfor så får eg en BOK!
Vis hele sitatet...
Ser poenget ditt... Jula har liskom mistet meninga
Skjøner hva dere sier når jeg tenker tilbake.....Tanter og kusiner, bestemødre og foreldre alle sitter rundt et bord og hver gang du åpner en gave så er de Å, Den var fin bla bla. Det var lisom lit pinlig å få noe.

En av CDene jeg kjøpte var en vist en singel....noe som igjen forklarer hvorfor den var så bilig
Jeg brukte en halvtime på å kjøpe 10 gaver..

diskokule m/motor, video, drammeglass, 2 lysestaker med lys, og enda et sett lysestaker med lys, pent cd-etui og cd-r tusj, svart fleece genser, 2 lommelykter til nevø og niese, babyleke dings, og en julestjerne blomst..

alt til ca 7-800 kr, og shoppet på under en time med min mor sitt visakort..


Hun kommer ikke hjem før etter nyttår engang,
og innen den tid greier jeg å flette det inn i budsjettet på utleien i huset her..
evt. overføre pengene fra en av hennes andre konti over nettbank..


Lenge leve teknologi.
Og måtte julen få en snarlig død, og brenne i et evig inferno,
så det blir siste gang jeg bruker penger jeg ikke har på et, for meg, meningsløst religiøst rituale.

Og ikke kom å fortell meg at julen varer helt til påske!
...(når er påske egentlig??)


/me hate christmas!
PÅSKEN ER AVLYST, JESUS LEVER
Jeg ga vekk 2 hjemmebrente cd'er, en til mamma og en til pappa. Det var vel stort sett det.
Better than thou.
Jeg gav gavekort på H&M til søstern på 200 spenn, og en sånn slags kvern greie som fattern var keen på. Bruker den når han lager mat. Så jeg får jo stor glede av den og! Og søstern sin gave og forsåvidt for da slipper jeg å se henne nakken
Tja, skal vi se. Dama fikk gullring od armbånd. Kjedelig ja, men jeg visste ikke hva annet jeg skulle kjøpe. Pappa, skjorte og kredittkortmappe. Mamma, irish coffee-glass. Søster, masse babyklær. Kompiser, kosmetikk, shotglass, militær-panser-truser og noe annet stæsh.