Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 877
Jeg har i en god stund vurdert å starte en blogg. Har ikke noe spesielt emne i tankene, men heller skrive om ulike ting som interesserer meg. På denne måten kan jeg lære nye ting og bli bedre til å skrive. Er det noen her som har egen en blogg som de vil dele for inspirasjon?
Jeg har hatt en 4-5 forskjellige blogger / eller worklogg på nett om mine bilbygg.

Om dette går under blogg eller ikke skal ikke jeg si.

Men jeg liker det du kan vise projeksjonen. Få innspill å tips fra likesinnede. Å så gjør det at ting ikke dør ut. Å ikke minst så kan nye eiere gå inn å se alle jobben du har gjort tidligere noe som også øker verdi
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har lekt med tanken, mest for min egen del, for å skrive om depresjon, angst, og andre ting som er en del av hverdagen. Jeg regner med at ingen er interessert, men det kunne fortsatt hatt en vagt terapeutisk virkning.
Jeg har ett lite hobbyprosjekt på https://ravex.eu, som jeg tenker å fylle ut med mer ting etterhvert. Er egentlig bare ett tomt skall enda, men satser på at jeg har tid til å holde på litt mer der fremover. Tanken er å dele litt reviews, guider, filer og ressurser innen servere, it, netverk og generelt innen dataverden.