Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 613
Heisann, for et halvt år siden kjøpte jeg et stk Razer Blackshark headset fra Komplett.no

I går kveld sluttet plutselig mikrofonen min å fungere, de jeg snakket med sa de bare hørte masse knitring(storm) og litt av stemmen inni alt bråket. Greit nok tenkte jeg får finne ut av det imorgen, mikrofonen fungerte heller ikke på laptopen min. Men idag, ble det problemer med selve headsettet også, bare jeg beveger bittteellitttt på kabelen til headsettet, knitrer det helt sykt, masse høyt støy. Med andre ord, jeg kan ikke bruke det. Noen som vet hva det kan være?

Mistenker selv at det kan være fordi jeg har tygd litt igjennom gummien på kabelen, men hva vet vel jeg... Help?
høres ut som dårlig kontakt en plass. Enten fordi du har tygd på kabelen som du sier, og dermed brutt kobberet (Du trenger ikke å tygge gjennom isolasjonen for å ødelegge). Eventuelt kan det være i selve festet til pluggen, eller der kabelen er koblet til selve headsettet. Det er vel de mest normale plassene å ha slike feil.

Løsning: Enten så må du bytte/skjøte kabelen. Dette burde gå helt fint, men krever litt arbeid. Du kan f.eks. klippe kabelen litt over der du beit i den og skjøte på en ny kabel der. Alternativt: kjøpe et nytt headsett.
Da må jeg vel bare finne ut hvordan jeg skjøter da.

Alternativt får jeg kjøpe nytt ja..