Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2611
Jeg skal kjøpe Macbook pro og vil gjerne ha glede av rabattordningen de tilbyr for studenter eller ansatte ved universitet/høyskole. Saken er at jeg ikke har fått svar på om jeg kommer inn på skolen enda (kommer inn, men vil kjøpe nå i juni , men pappa er ansatt ved uio. Kan han bruke sin stilling til å gi meg rabatt? Evt. kjøpe for meg? Vil dette føre til noen problemer?
Når i kjøpsprosessen er det man får rabatten og er det bare å oppgi studentnummer/ansattnummer.
Jeg har bestilt fra Studenttorget sin Apple Store side, måtte ikke oppgi noen student-ID, ble faktisk ikke spurt om noen studentkort i det hele tatt... http://store.apple.com/no_edu_117665
Bestilte via studenttorget selv om jeg ikke gikk på skole.
Det skal ikke være noe problem å benytte seg av denne ordningen uten å være student nei. Jeg bestilte for ikke så lenge siden, og jeg fikk rabatten uten problemer