Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2748
Sitter i Oslo og venter på en type som kan dukke opp om alt fra 2 til 6 timer, lurte på om noen sentrumfreaks vil være med på en øl eller noe i den duren?
Anser meg selv som en veldig lett omgjengelig person med tidvis gode utsagn, hvis du kjeder deg og treffes/vil ha besøk, bare ta kontakt asap! Jeg sitter på tgi, mulig å komme hit og

Føler meg rimelig desp her, sitter og pilser alene på tidendes mest kommerse sted og pilser alene.. Evt noen som har tips? Har jo røyk osv, men er kaldt.. Tips om en allright pub taes også imot med takk
Whisky Bar i Rådhusgata 28 er ganske hyggelig, med fyr i peisen. Som navnet tilsier er hovedfokuset whisky, men de har masser av øl du kan sitte og kose deg med. Jeg er ikke i Oslo, men der har du hvertfall et forslag til et sted som kanskje er hakket bedre enn der du sitter nå
Reeev
subscribe's Avatar
Trådstarter
Stikker dit så fort ølen er tom, alt er bedre enn tgi. Takker for tipset! Fortsatt åpen for mer
Nevner igjen at jeg har røyk...