Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2453
Vet det har vært pratet mye om akkurat denne dokumentaren på forumet tidligere. Har så si vært umulig å få sett dokumentaren uten at man har handlet den på DVD.

Trond Henriksen som deltar selv i dokumentaren har nå fått den lagt ut på Youtube. Sett av litt tid i kveld om du ikke har annet på agendaen. Legger med en dokumentar om ruspolitikken i Norge samtidig. Arild Knutsen er med.

Store Gutter Gråter Ikke.

Åra Som Går.

En sang som har truffet meg i hjertet er også med i dokumentaren Store gutter gråter ikke.

Per Bergersen - Skyter meg på Julaften (God Jul)

Ligger ute en radiodokumentar om Per Bergersen. Den finner du her - Ridder Sjanseløs.
Sist endret av shittrønder; 9. november 2013 kl. 21:15.
Apropos Per Bergersen: her ligger det mange godbiter som burde interessere skikkelige freaks.
Kult, takk! Den har jeg hatt lyst å se i årevis, men har aldri fått gjort det.
så den i går kveld, anbefales på det sterkeste!
Håper dere hører på radiodokumentaren om Per Bergersen med det samme.
Har prøvd å finne denne selv etter å ha lest om den her på forumet. Blir vel å se den idag tenker jeg Takker shittrønder
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Radiodokumentaren fikk jeg slettes ikke til å fungere.
Husker ungdomskolelæreren våres tvang oss til å se Store Gutter Gråter Ikke. Den var enda bedre når jeg så den nå. Bra du la den ut.
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Radiodokumentaren fikk jeg slettes ikke til å fungere.
Vis hele sitatet...
Beklager. Det er noen år siden jeg hørte den sist.

Her har du den.