Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2795
http://www.klikk.no/produkthjemmesid...icle798057.ece

Den forlatte byen er skremmende selv i dagslys. Johnny Haglund har besøkt Centralia - byen som er inspirasjonen bak skrekksuksessen Silent Hill.
Vis hele sitatet...
Artig lesning om et forlatt sted i Pennsylvania!
Sist endret av targus; 3. november 2012 kl. 23:33.
Han har tatt urban exploring opp på et nivå de fleste av oss bare kan drømme om. Veldig spennende lesing.
Sist endret av Fuzzybossen; 3. november 2012 kl. 23:38.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Han har tatt urban exploring opp på et nivå de fleste av oss bare kan drømme om. Veldig spennende lesning.
Vis hele sitatet...
Tull. Vi har en på forumet her som har vært på helt syke plasser med sin fisheye-lens o.l. Det ene bildet med rullestolen er jo tidenes sykeste bilde.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tull. Vi har en på forumet her som har vært på helt syke plasser med sin fisheye-lens o.l. Det ene bildet med rullestolen er jo tidenes sykeste bilde.
Vis hele sitatet...
Ja, bildet var utrolig bra. Men var plassen så spennende, med så spennende bakgrunnshistorie? For meg er bakgrunnshistorien veldig viktig for å få noe ut av urban exploring.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja, bildet var utrolig bra. Men var plassen så spennende, med så spennende bakgrunnshistorie? For meg er bakgrunnshistorien veldig viktig for å få noe ut av urban exploring.
Vis hele sitatet...
Det var spennende bakgrunnshistorie. Var om et mentalsykehus i Østerrike hvis jeg ikke tar helt feil. Var jo som et svært slott/herskapsvilla som var gjort om til mentalsykehus. Var visst blitt forlatt og ting var lemna der uten at noen hadde gjort noe med det.

Nok om det, denne historien om byen var fin den, men ikke noe eget nivå. Urban exploring er et eget nivå
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tull. Vi har en på forumet her som har vært på helt syke plasser med sin fisheye-lens o.l. Det ene bildet med rullestolen er jo tidenes sykeste bilde.
Vis hele sitatet...
Kan du linke til rullestol-bildet? Vil gjerne se, er litt fersk, så har ikke sett det før.

Spennende lesing, kunne gjerne tenkt meg å dra dit selv en gang og se.
Sitat av Bluetwoen Vis innlegg
Kan du linke til rullestol-bildet? Vil gjerne se, er litt fersk, så har ikke sett det før.

Spennende lesing, kunne gjerne tenkt meg å dra dit selv en gang og se.
Vis hele sitatet...
Her er den jeg tenkte på, og jeg tror uaexed tenkte på samme. - Fra England vel og merke.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Her er den jeg tenkte på, og jeg tror uaexed tenkte på samme. - Fra England vel og merke.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på dette fra samme urbexer. Fantastisk flott bilde.
Sist endret av Tawon; 4. november 2012 kl. 01:35.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Han har tatt urban exploring opp på et nivå de fleste av oss bare kan drømme om. Veldig spennende lesing.
Vis hele sitatet...
Ja skulle til å si at jeg har da vært på litt av hvert av turer, men noen kom meg i forkjøpet ser jeg.

Interessant om Centralia. USA har generelt ganske mange interessante steder jeg har lyst til å besøke. Fortsetter de økonomiske problemene til landet blir det vel ikke færre øde steder etterhvert tenker jeg. Gøy for urbexere - trist for de som bor der.
Navbruker fra Moss
da veit jeg hvor neste sommerferie går hen