Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 850
Jeg registrerte meg for adsense for 2-3 uker siden.
Det ble veldig lønnsomt og jeg var opp i 400 kr.
Og jeg føler ikke at jeg gjorde noe form for regelbrud.
Er også fullt klar over reglene til google adsense.

Men i dag så fikk jeg en mail at kontoen min var slette for de trodde at jeg oppfordret folk til og trykke på annonsene mine.
Noe som jeg tar sterk avstand fra. Jeg klaget til google og de sa at de ikke kunne gjøre noe med det siden kontoen var slettet.

Har dette skjedd med deg? og hva skjedde?
Og er dette lovlig og bare slette kontoen med en så dårlig begrunnelse?
Og vet du om noen andre former for google adsense eller andre ting som du kan tjene penger på?
Takker for alle svar!
Tjene penger på å bli en populær youtuber og selge ting som t-skjorter?
De fant vel ut at de hadde fått nok trykk på annonsene sine og sparte pengene sine i samme slengen, smart move av dem

Kan jeg spørre ca hvor mange besøkende du hadde på nettsiden? Totalt, på 1 dag, 1 uke?

http://www.pengerik.com/tjene-penger/reklame/
Trådstarter
Sitat av Azarat Vis innlegg
De fant vel ut at de hadde fått nok trykk på annonsene sine og sparte pengene sine i samme slengen, smart move av dem

Kan jeg spørre ca hvor mange besøkende du hadde på nettsiden? Totalt, på 1 dag, 1 uke?

http://www.pengerik.com/tjene-penger/reklame/
Vis hele sitatet...

Noen ganger kunne det være 1 men på "gode dager var det opp i 600.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forskjellige affliate program? Kan anbefale tradedoubler.net
Spør nystartede nettbutikker om du kan lege ut noen av annonsene for noen få kroner i mnd
Du har jo godtatt at de kan stenge kontoen din helt uten grunn dersom de ønsker det, når du godtok betingelsene for å bli medlem. Men du er ikke den eneste som har fått slettet kontoen din helt uten at du har brutt noen regler, og etter hva jeg har hørt er det så godt som umulig å få åpnet den igjen.