Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 539
Er det et brukbart program som klarer å gjenopprette form-history(brukernavn/passord), slettede URL's og slettede index.dat filer?

Det er først og fremst slettet form-history jeg er ute etter. Har forsøkt å laste ned utallige programmer som påstår de klarer å gjenopprette dette, men ingen som klarer det av de jeg har prøvd så langt.

Trenger tips til programmer som faktisk fungerer.
getdataback , du må ta ut disken å sett den i en annen pc, den recover ALT av sletta filer.
Sitat av ranvik Vis innlegg
getdataback , du må ta ut disken å sett den i en annen pc, den recover ALT av sletta filer.
Vis hele sitatet...
Skal prøve den nå. Har nettopp prøvd Reccover My Files med deep scan, men den klarte ikke å sortere funnene på en bra måte. Og programmet låste seg etterhvert.

Sitat av ranvik Vis innlegg
getdataback , du må ta ut disken å sett den i en annen pc, den recover ALT av sletta filer.
Vis hele sitatet...

Det var et heller dårlig program. Ikke det jeg var ute etter. Noen andre forslag?