Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1963
Hei, noen venner og jeg har planer om å reise til christiana, om noen uker. Vennene mine sier det ikke er noe å stresse over, men jeg ville fortsatt høre fra noen andre.

så spørsmålet mitt er. Hvor stor sannsynlighet er det for at vi kan få noe konsekvenser for å kjøpe/røyke brunt/grønt? Har lest at politiet ikke bryr seg noe særlig av folk som røyker. Kan det ha en betydning for at vi er en stor vennegjeng som drar sammen?

Takk for svar.
Alt går fint så lenge du ikke er åpenbar angående røykingen.
Trenger ikke stikke en blunt oppi trynet til politiet f.eks.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Alt går fint så lenge du ikke er åpenbar angående røykingen.
Vis hele sitatet...
Ja altså, si vi sitter i en park for oss selv, hva er sannsynligheten for at de gidder å komme å avbryte?
Sitat av DustMan Vis innlegg
Ja altså, si vi sitter i en park for oss selv, hva er sannsynligheten for at de gidder å komme å avbryte?
Vis hele sitatet...
Ganske så lik null.
Bor i København. Dere er trygge. De har noen ganger hunder ved nedgangen til Christianshavn metro stasjon, så man kan med fordel ta bussen hjem om man kjøper litt større mengder og vil føle seg ekstra trygg. Søk på facebook "politirazzia christiania" så finner du en Facebook-gruppe hvor det varsles om politiet, eller osten - som de kalles på folkemunne her - er observert på Christiania eller i omegn. Generelt sett vil jeg fraråde å røyke jointer åpenlyst på høytraffikerte veier om dagen, sånn just in case hvis det kjører en snut forbi som har en dårlig dag/trenger å forbedre statistikken/er kåt på å skrive ut bøter. Så lenge man sitter ved vannkanten, i en park, inne på Christiania etc er man stort sett safe.

https://www.facebook.com/RazziaChristiania
Sist endret av Revbatim; 16. oktober 2017 kl. 11:40.
En kompis av meg som bodde der nede et år ble tatt for dette en gang.
Han hadde vært i Christiania og kjøpt seg en femmer med noe røyke på, han ble stopppet av politiet rett på utsiden av "gjerdet" å ble tatt for besittelse, men var ikke store straffa han fikk, det var en bot på 300kr, å mista hasjen selvfølgelig.

Men virker ikke som politiet der ned slår så veldig hardt ned på dette.
Sist endret av KjellFresh; 16. oktober 2017 kl. 12:45.