Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 879
Heisan.
Jeg er herved på jakt etter en lett, men samtidig kjapp bærbar pc.
tenker prisklasse 0-4000.

er egentlig ikke helt sikker på hva jeg er ute etter.
skal brukes til skype, film, og generellt bare for å holde kontakt når jeg er på farta.

liker jo at det går så kjapt som mulig da, men vil også at den skal være så lett og hending som mulig også.

har en stasjonær pc som jeg bruker til spilling og slikt.

så, har dere noen forslag til hva jeg er på utkikk etter?
Kjøp heller en eller annen pad. Samme operativsystem som mobilen din. Jeg skal aldri ha en bærbar igjen. Med smart tv og en stasjonær arbeidsstasjon er ikke behovet for en full bærbar tilstede lenger.
Med blåtann tastatur og adapter til usb minnepinner og sd-kort er du berga. For 4k får du alt dette.
Trådstarter
83 3
tja, tanken har jo vært der,..men ser for meg at en pad kan bli irriterende treg?
Tror denne artikkelen er interresant for din del:
http://www.dinside.no/916538/seks-ty...r-5-000-kroner

Fujitsu Lifebook UH552 er kårets til månedens tilbud under 5000 kroner.
Den koster fra 3490 kr og er et godt kjøp.
Sitat av xatiramx Vis innlegg
tja, tanken har jo vært der,..men ser for meg at en pad kan bli irriterende treg?
Vis hele sitatet...
Jeg tror egentlig det er laptopen som kommer til å bli treg... Har du planer om å laste ned filmene eller DVD eller streame?
Trådstarter
83 3
blir nok å gå mest i streaming tipper jeg.
Da er iPad eller en annen form for pad det perfekte for deg
Sist endret av Likyhane; 17. mai 2013 kl. 23:21.