Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 798
Noen som har erfaring med å skanne OBD-II koder på egen bil?
Har "check engine" light på min Subaru Impreza 1997,
har tilgang på verksted med alt av utstyr som skulle trengs for reparasjon, men har ingen scanner, så tenkte å bestille fra Ebay da de har flere som man bare plugger i en bærbar pc og dermed får opp feilmeldingen (eksempel), istedenfor å dra på nærmeste merkeverksted for å punge ut flere høvdinger..

Så jeg er på utkikk etter en scanner og lurer dermed på om noen her har erfaring med disse, og om noen vet om noen som har støtte for min bil (Subaru Impreza 1997 2.0 GL 116HK)?
I denne forumtråden finner du masse informasjon:

http://bbs.scoobynet.com/essex-subar...good-tool.html
Vet ingenting
Svært mange verksteder rundt omkring i landet opererer med gratis sjekk ved feilkoder. Eventuelt koster det tiden det tar å koble opp å få frem feilkoder. (15 min) Koster deg ett par hundre.
Takker for svar!
Fant en OBD-Scanner med bluetooth på Ebay som ble anbefalt på scoobyparts forumet, så er bare å koble den til telefonen når den kommer i posten!