Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1353
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg fikk Truxal 15 mg av legen mot angst og uro, og forsøkte med to stk i dag for noen timer siden. Effekten var og er helt forferdelig, da jeg falt rett i bakken og mistet totalt kontroll over kroppen min. Noen som vet hvor lenge dette varer, og hvordan jeg kan komme til hektende igjen? Forsøker med red bull for kroppen er så trøtt at jeg sovner bare jeg lukker øynene
I morgen skal du nok være tilbake til hektende igjen Den har en ganske lang halveringstid på 15 timer.

Lykke til med søvnen!
Får også 15mg av legen for angst, og kan ikke fordra effekten! Kan dele en 15mg pille i to og fortsatt føle meg helt jævlig. Nekter å ta dem lenger, "rusen" er så ekkel.

Du føler deg nok bedre i morgen etter en god natts søvn, kan hende du føler deg litt ekstra trøtt i morgen. En ting jeg opplever er at blodtrykket kan bli veldig lavt dagen etter, så om du føler deg uggen og svimmel kan det være Truxalen.
jeg gikk også på truxal i over 1 år daglig 3 ganger om dagen. Totalt grusomt legemiddel. Hjelper mot angst, uro, psykose og avhengighet med å gjør kropp og sinn om til en slags zombietilstand. Quetapin Sandos er hakket mildere. Utrolig at det brukes som sovemiddel iom at det har så lang halveringstid.

Vær forsiktig med å reise deg raskt opp fra sittende/liggende stilling da det kan hende at du svimer av pga blodtrykksfall.

For all del mangen har veldig godt utbytte av den. Men den er brutal.