Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 859
Kom over denne på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=pKXssMNYAg4

Lurer på om noen har forslag til flere sanger, artister eller spillelister med lignende musikk. Det eneste jeg har hørt tidligere er Worakls som har en litt mer fest lignende beat til musikken, noe som jeg også digger. Setter stor pris på om noen her har noe som helst peil på det her, som kan komme med noe forslag.
Jeg kaller spillelisten min med sånn musikk bare for atmosfære. Legger ved et par sanger jeg liker som jeg føler passer inn.
Synkro - Empty Walls
Shlohmo - Empty Pools (mye empty her lol)
Jan Jelinek - Moire (Piano & Organ)
Flying Lotus - Endless White

Ellers er fine artister å sjekke ut Brian Eno, Amon Tobin, Claude Larssen. Også ville jeg tatt en titt på musikken fra serien Stranger Things.
Dette er kanskje ikke like relevant for akkurat den sangen, men har hørt en del på Worakls og lignende artister.

Sjekk ut N'to, The Toxic Avenger, Joachim Pastor og Trentemøller. Kanskje Pretty Lights, Emancipator, Kavinsky og Danger.

Mye av dette er nok ikke helt det du leter etter men du spør om noe rimelig nisje!
Sist endret av Vekst; 15. november 2017 kl. 21:54.