Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3882
Har splitter ny iPod mini som har versjon 10.3.2
Jeg får derfor ikke synkronisert med iCloud som har nyeste versjon gjennom iphone7.
Noen forslag ??
Hvis du ikke får oppdatert den gjennom innstillinger -> generelt -> Oppdatering, så kan du prøve å oppdatere den gjennom iTunes.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hvis du ikke får oppdatert den gjennom innstillinger -> generelt -> Oppdatering, så kan du prøve å oppdatere den gjennom iTunes.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke så langt om jeg vil konfigurere etter iCloud-lagring.
Har prøvd å konfigurere iPod-en som ny og får da beskjed om at oppdatering ikke kan gjennomføres. Har ikke testa ut iTunes, da jeg ikke har PC for hånden for tia.
Løsningen skal være å konfigurere den som ny, og så oppdatere den. Deretter kan du gjenopprette den fra backup.

Så da må du finne ut hvorfor oppdateringen ikke kan gjennomføres... Prøv gjerne igjen. Den er ikke registrert på noen andre sin iCloud-konto?
Prøv oppdateringen nå. Kjenner flere som hadde det problemet de siste dagene men nå skal det være løst.