Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6803
Hvorfor har dere ikke ett eget sub-forum for hagestell?
Ville det tatt for mye resurser, eller er det for å ungå eventuelle komplikasjoner med lovverket, med det som kan bli oppfattet som hjelp til kriminelle?
Overlater dere dette til Norcan?
Er det ikke ett eget sub-forum av samme grunn som det ikke er ett for ølbrygging, crack og meth koking osv.?
Sist endret av utepaanordnes; 4. april 2017 kl. 00:26.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Enkelt og greit fordi det ikkje er så stort volum av dei trådane at vi har sett behovet enda. Du er og den første som spør etter det. Du finn ein del tråder som omhandler dyrking her på berget, men det er snakk om eit titalls i året, så volumet rettferdiggjer ikkje å skilje det ut - utan at vi har tatt aktivt standpunkt til saka.
Jeg skjønner, får holde meg på Norcan når det kommer til slike spørsmål.
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Jeg skjønner, får holde meg på Norcan når det kommer til slike spørsmål.
Vis hele sitatet...
Neida du må gjerne stille slike spørsmål her på bruket.
Vi har bare ikke et spesifikt underforum for denslags - ennå. Kanskje får vi det aldri. Men dersom de blir mye interesse for hagestell og grønne vekster, slik at volumet når en kritisk masse, så er det fort gjort å opprette et nytt underforum. Vi opprettet for eksempel fora for juridiske spørsmål og yrke og utdanning nettopp fordi vi så det ble så mange slike tråder at det var hensiktsmessig å lage egne kategorier for de.

Post i vei!
Sist endret av Myoxocephalus; 4. april 2017 kl. 12:05.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Neida du må gjerne stille slike spørsmål her på bruket.
Vi har bare ikke et spesifikt underforum for denslags - ennå. Kanskje får vi det aldri. Men dersom de blir mye interesse for hagestell og grønne vekster, slik at volumet når en kritisk masse, så er det fort gjort å opprette et nytt underforum. Vi opprettet for eksempel fora for juridiske spørsmål og yrke og utdanning nettopp fordi vi så det ble så mange slike tråder at det var hensiktsmessig å lage egne kategorier for de.

Post i vei!
Vis hele sitatet...
HVor skal jeg plasere en post med spørsmål om næring? Jeg finner ingen underforum jeg føler passer.

Mitt spørsmål er som folger:





Canna Terra Profesional+ og Bio Canna serien. Trenger innspill.

Ferdig utviklede kloner i to liter potter blir planter over i 10l og vekstperioden begynner (18/6) i hovedteltet under HPS (de får syv dager under hps mot slutten av perioden i to liter potter, for avklimatisering). De står 4uker, før de blir plantet over i 20l potter, der får de 2uker før 12/12. De får ph justert vann (justerer med sitronsyre) med 2ml BioRhisotonic og 1ml CannaZym.

Jeg bruker BioVegas (BV), BioFlores(BF), BioBoost(BB), BioRhizotonic(BR) og en runde med rent vann i uke 4 og en i uke 6. Har nettopp gåt til inkjøp av Cannazym (CZ), Jeg har gidd de 1ml/pr.l fra uke 5

Alt som står beskrevet i ml, er antal ml pr 1l vann

u1. BV 1ml, (vist man klarer å få inn to runder i denne uken, gir man 2ml andre runde.

u2. BF 4ml, BB 2ml, BR 2ml.

u3. BF 5ml, BB 2ml, BR 2ml.

u4. BF 5ml, BB 2ml, BR 2ml (en runde med rent vann iløpet av uken)

u5. BF 5ml, BB 2ml, BR 2ml, CZ 1ml

u6. BF 5ml, BB 2ml, BR 2ml, CZ 1ml (en runde med rent vann iløpet av uken)

u7. BF 5ml, BB 4ml, BR 2ml, CZ 1ml

u8. BF 5ml, BB 4ml, BR 2ml, CZ 1ml

u9. RENT VANN

u10. RENT VANN

u11. RENT VANN

u12. TØRKE

Jeg har brukt denne næringen over lengre perioder og føler den er skreddersydd for favoritt strainen.

Jeg er ute etter å høre fra andre som bruker samme oppsett, jeg er ute etter å forbedre oppsettet og komme over 1.15g/w og er ute etter tips fra personenr som bruker samme merker. Jeg er ikke alt for giret til å forklare for mye eller legge ut bilder.

-ScroG
Det spørsmålet passer nok best i Rusmidler.
▼ ... flere år senere ... ▼
Kan vi få ett subforum for hagestell nå? Siden Norcan fremdeles er nede og det begynner å bli endel poster om dyrking av planter?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Kan vi få ett subforum for hagestell nå? Siden Norcan fremdeles er nede og det begynner å bli endel poster om dyrking av planter?
Vis hele sitatet...
Ser fremdeles ikke noe særlig pågang for det her, ikke nok til en helt egen kategori sånn sett. Det er jo fremdeles helt greit å poste slike spørsmål i rusmiddelseksjonen.