Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 618
Heisann!
Har nå en pc som jeg synes er ganske tungvind å dra med meg da jeg ofte er på LAN hos venner osv. Derfor tenkte jeg å bygge en liten en som jeg bare kan legge i sekken og mopeden istedenfor å være avhengig av bil.
Har laget en handleliste, men håper at noen her kan gå over den før jeg bestiller i tilfelle jeg har gjort noe feil.

http://www.komplett.no/k/shoplist.as...2-A14E21A333CB

Har et Asus 670-kort som jeg kommer til å bruke i den.
Vil gjerne bestille fra Komplett da jeg har hatt problemer med å bestille fra DustinHome, og de har ikke kabinett som jeg er på utkikk etter.
Håper noen kan hjelpe

Hilsen Whisplash
Du har vertfall 2 av samme kabinett i listen ser det ut som (vet ikke om det er meningen)
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
Du har vertfall 2 av samme kabinett i listen ser det ut som (vet ikke om det er meningen)
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Synes det hvite så litt bedre ut enn det svarte, men ser ikke hvordan jeg kan slette ting fra lista, så bare fjerner det når jeg bestiller
Har du noe budsjett? Ser du har satset på billige komponenter. Listen ser bra ut.
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du noe budsjett? Ser du har satset på billige komponenter. Listen ser bra ut.
Vis hele sitatet...
Tenker å holde meg under 5k, siden jeg har en ganske dyr pc stående hjemme. Så når jeg tar bort det ene kabinettet så har jeg vel fortsatt 4-500 å gå på hvis du har noen tips