Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 892
Hei, jeg har en PlanetAudio-spiller med 7" skjerm i bilen, men kan ikke spille av dvd-er på den før jeg har koblet den til noe brekk eller noe sånnt... så vil jeg helst slippe det og finne en løsning som gjør at jeg kan ha på film for eksempel når jeg kjører =P Da tenker jeg selvfølgelig ikke at jeg selv skal sitte å se på film når jeg kjører, men at de som sitter på kan se på

Så trenger bare svar på hvordan jeg kan koble det bak på spilleren for å kunne se film når som helst =)

Dette er da spilleren: http://i.pgcdn.com/pi/80/86/43/808643894_260.jpg
Sist endret av coca ola; 22. februar 2012 kl. 11:41.
Send en PM til D.Wilson
Jeg vet han gjorde akkurat dette for et par år tilbake.
Sist endret av Walter White; 22. februar 2012 kl. 11:42.
Kobler pluss (+) på den ledningen som skal til Håndbrekket.. Står nok HB eller Handbrake på den..

Done.
Trådstarter
68 1
Sitat av ElPepe Vis innlegg
Kobler pluss (+) på den ledningen som skal til Håndbrekket.. Står nok HB eller Handbrake på den..

Done.
Vis hele sitatet...
Hvilken (+) er det jeg skal koble den til på da? =P Er det bare å kjøre den inn på samme (+) som går til selve spilleren?
Jeg bruker den som går fra tenninga