Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 868
Hei

Var bare innom siden til dell for å sjekke drivere men man kan ikke velge Win10. På "Drivere og nedlasting" så har den satt seg på Win7(64)

Jeg ser f eks en driver fra 2003 fra Intel en CPU turboboost driver. Er det noe vits for meg å laste dette og annetned eller har Windows alt på stell?

BIOS kan jo være lurt, den er fra 2017.

Og om det er lurt og laste ned driver fra NVIDIA. Skjermkortet er Quadro FX 1800m (Tilsvarer Geforce GT 620)
Sist endret av Naturgrønn; 10. august 2018 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! Om alt fungerer som det skal så hadde jeg latt være å surre med drivere og spesielt BIOS om det ikke er noe du vet du trenger ved oppdateringen da det kan bli trøblete. (Dont fix what is not broken).

Jeg vet det ikke er det du spør om, men om du ikke har behov for noe spesielt for Windows så burde du sjekke ut Linux (Ubuntu er fint om du ikke har vært borti det før).

Det er svært god driver support for det meste og programmer flest er tilgjengelig eller det er Linux kompatible alternativer hvis ikke og Linux distroer kjører *svært* godt på eldre hardware sammenlignet med W10.