Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3428
har siden ung alder vært genuint interessert i rusmidler, og hadde vært kult å ha drevet med noe jeg faktisk synes er gøy.

er det noen som vet om noen stillinger som kunne omhandlet rus? nå er jeg ikke på utkikk etter jobber hvor jeg faktisk selv skal ta rusmidler hah

takk på forhånd
Det blir nok vanskelig i Norge, men hva med å søke arbeid som budtender på en coffeeshop i Nederland? Har en kompis som jobber som det der nede nå, ser ut som han stortrives. Men helt ærlig, så synes jeg det er ganske cringy å si at man leter etter en jobb hvor man selv kan ta rusmidler, fordi man "vil jobbe med noe man faktisk synes er gøy". Det virker mer som om du er inne i en psykose enn at du vil jobbe med noe du virkelig brenner for. Det finnes mange andre fete yrker der ute også, som ikke innebærer at du ødelegger hjernen din.
Sitat av brennesle Vis innlegg
Det blir nok vanskelig i Norge, men hva med å søke arbeid som budtender på en coffeeshop i Nederland? Har en kompis som jobber som det der nede nå, ser ut som han stortrives. Men helt ærlig, så synes jeg det er ganske cringy å si at man leter etter en jobb hvor man selv kan ta rusmidler, fordi man "vil jobbe med noe man faktisk synes er gøy". Det virker mer som om du er inne i en psykose enn at du vil jobbe med noe du virkelig brenner for. Det finnes mange andre fete yrker der ute også, som ikke innebærer at du ødelegger hjernen din.
Vis hele sitatet...


Tror du leste litt feil der gitt. Er ikke på utkikk etter jobb hvor jeg selv skal bruke, vil bare jobbe med det (ikke på det lol)
men takk!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Farmakologi er faget rundt psykoaktive stoffer. Det er mye man kan bli innenfor feltet. Spørsmålet er om du er mer interessert i kjemien bak det eller det psykologiske/menneskelige aspektet.
Bartender ? Barrista ? Lege ?
Bli sosialantropolog og forsk på ruskultur.
Du kan søke jobb på avrusningssenter. Det er ikke særlig glamorøst, men det kan være givende arbeid. Bare ikke fortell noen der at du er veldig interessert i rusmidler. Er ikke helt det de ønsker seg fra sine ansatte.
Biologi? dyrk sopp på fritiden
Politi.

Om du mot formodning skulle endre innstilling kan du ruse deg både på beslaglagte varer og på deg selv.
Psykiatrisk verne/sykepleier om du ønsker å jobbe på institusjoner, eller direkte med misbrukere for å gi dem et godt liv som innebærer rus. Blant annet i LAR. Mange muligheter.
Rart ingen har nevnt ordet Gartner, kan jo dyrke weed, sopp, kaktuser og en hel drøss med andre rusmiddler
Sitat av brennesle Vis innlegg
Det virker mer som om du er inne i en psykose enn at du vil jobbe med noe du virkelig brenner for. Det finnes mange andre fete yrker der ute også, som ikke innebærer at du ødelegger hjernen din.
Vis hele sitatet...
Psykose? Hva slags påstand er det og komme med?
Nei du ønsker og jobbe med rusmidler, du må være psykotisk.
Huff og huff...