Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3428
har siden ung alder vært genuint interessert i rusmidler, og hadde vært kult å ha drevet med noe jeg faktisk synes er gøy.

er det noen som vet om noen stillinger som kunne omhandlet rus? nå er jeg ikke på utkikk etter jobber hvor jeg faktisk selv skal ta rusmidler hah

takk på forhånd
Det blir nok vanskelig i Norge, men hva med å søke arbeid som budtender på en coffeeshop i Nederland? Har en kompis som jobber som det der nede nå, ser ut som han stortrives. Men helt ærlig, så synes jeg det er ganske cringy å si at man leter etter en jobb hvor man selv kan ta rusmidler, fordi man "vil jobbe med noe man faktisk synes er gøy". Det virker mer som om du er inne i en psykose enn at du vil jobbe med noe du virkelig brenner for. Det finnes mange andre fete yrker der ute også, som ikke innebærer at du ødelegger hjernen din.
Sitat av brennesle Vis innlegg
Det blir nok vanskelig i Norge, men hva med å søke arbeid som budtender på en coffeeshop i Nederland? Har en kompis som jobber som det der nede nå, ser ut som han stortrives. Men helt ærlig, så synes jeg det er ganske cringy å si at man leter etter en jobb hvor man selv kan ta rusmidler, fordi man "vil jobbe med noe man faktisk synes er gøy". Det virker mer som om du er inne i en psykose enn at du vil jobbe med noe du virkelig brenner for. Det finnes mange andre fete yrker der ute også, som ikke innebærer at du ødelegger hjernen din.
Vis hele sitatet...


Tror du leste litt feil der gitt. Er ikke på utkikk etter jobb hvor jeg selv skal bruke, vil bare jobbe med det (ikke på det lol)
men takk!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew