Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2590
I det siste har jeg oppdaget at instagrammen min liker helt tilfeldige bilde av folk jeg verken følger eller har sett før. Virker som den automatisk liker bilder med populære hashtags. Den liker 2-4 bilder daglig, og jeg har null aning hvordan dette skjer.
Har byttet passord tre ganger, det er vel ikke mulighet til at noen kan like bilder fra min konto uten å logge inn på den?

Flere som har forslag på hva som skjer, eller opplever det samme?
oppdaterte instagram for 2 min sia. Android Os
Kong Harald
Spoony's Avatar
Trådstarter
Oppdatert Instagram 2 ganger etter problemet startet. iOS btw.
Trur jeg vet problemet, du har vell set at neon selger likes? så har de mange proxyer, du er kansje en av dem som noen selger liksene til
Sitat av Mxgnus Vis innlegg
Trur jeg vet problemet, du har vell set at neon selger likes? så har de mange proxyer, du er kansje en av dem som noen selger liksene til
Vis hele sitatet...
Høh? what?..
Sitat av Mxgnus Vis innlegg
Trur jeg vet problemet, du har vell set at neon selger likes? så har de mange proxyer, du er kansje en av dem som noen selger liksene til
Vis hele sitatet...
Da hadde han vel ikke opprettet en tråd hvor han lurer på hvorfor han får likes?
Sist endret av Fuzzybossen; 14. oktober 2013 kl. 01:03.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg opplever også at instagram liker bilder jeg ikke har likt selv... veldig frustrerende. Har bedriftskonto og det er litt alvorlig at siden liker helt tilfeldige bilder. Mye utenlandsk...
Sider som selger og gir bort likes. Det eneste mann kan gjøre er å lage ny konto
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Da hadde han vel ikke opprettet en tråd hvor han lurer på hvorfor han får likes?
Vis hele sitatet...
Han forteller at instagrammen hans gir likes til andre han ikke vet hvem er. ikke at han får likes.
Sitat av aarlien Vis innlegg
Han forteller at instagrammen hans gir likes til andre han ikke vet hvem er. ikke at han får likes.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det, foeklarte hva det var. Ganske silker på at det ikke kan ungås
Får komme med noe som faktisk kan hjelpe da...

Her kan du rapportere til Instagram at du tror du har en hacket brukerkonto.