Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1124
en liten film jeg og en kompis laga i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=5Xwf8aQx5pI

kommentarer?
Eeh.. Poenget med videoen var? Synes den sugde ganske kraftig jeg =)
Som ANton sier, var det vanskelig å fatte hva som egentlig var budskapet/meningen med filmen.
Jeg lo. men ikke for den va bra. Jeg lo rett og slett fordi jeg ikke haddde trodd det var mulig å lage en så meningsløs film. Drlig gjennomført, og ingen "handling/høydepunkt"
Kan jeg få tilbake 1 min 20 sec av mit liv jeg brukte på å se det der? Det var det mest meningsløse jeg har sett på 16 år.
Sitat av Rellativ
Jeg lo. men ikke for den va bra. Jeg lo rett og slett fordi jeg ikke haddde trodd det var mulig å lage en så meningsløs film. Drlig gjennomført, og ingen "handling/høydepunkt"
Vis hele sitatet...
Ditto. Lo selv =P
Tenkte bare "Hva faeen?"
første filmen jeg noen gang har laga, og ingen her syns den er litt kul engang. damn!

edit: utenom rellativ og restyle. takk!
Sist endret av ErikH; 13. februar 2008 kl. 22:57.
Virkelig bra! fult på høyde på Goggen velter koppen 1 og 2 fra uti vår hage
Hva med å filme noe interessant? Jeg filmer ikke meg selv når jeg spiser knekkebrød og legger det ut på nFF, og grunnen er at det ikke interesserer en kjeft! Bedre lykke neste gang.
ok...

alt eg har å si
Synes det var en rimelig god idé selvom en del av scenene var unødvendig og dere burde hatt også mer film.
Veeeel, jeg skal ikke klage, jeg fattet jo "poenget" med filmen. Men den burde vel helst ha hatt noe mer handling/poeng
Freak Trooper
Joey's Avatar
Dagens ungdom altså.. Er jo ikke åpen for fantasi eller kreativitet!
Filmer trenger vel strengt tatt ikke å ha en start-midtpunkt-slutt for å være en film. Den trenger heller ikke å ha noe skjult budskap du kan sitte i 2 timer å diskutere fram. Hvorfor skal det i det hele tatt være et poeng i filmen? Hvorfor kan den ikke bare vise en fyr fra Sandnes som har rota seg vekk inn i hodet på en fyr?

Det er morsomt for faen. Smil, vær glad og ikke tenkt mer enn nødvendig.