Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1817
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er Terapia Diazepam 10mg comprimate ekte vare?
Hvite med delestrek og de kommer på brett. Brettene er litt skjøre.
Om det kommer på brett er du ganske så trygg.

Det finnes 'fake' benzo på brett også men dette er da som oftest fra fabrikker som er styrt av kriminell organisasjon fremfor et firma. Varene de da leverer er tilsvarende ekte.
Et kjapt søk sier de er fra Romania, og det er både positive og negative tilbakemeldinger på disse. Tror svært få her kan svare på det da disse firmaene som driver med forfalskede piller vet hva de holder på med. Prøv eller la være, enkelt.
Har hatt masse 10mgs så aldri har vært forfalsket
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble rimelig slapp selv med høy toleranse (må ha 10-15mg for å bli slått ut av alprazolam), og 10stk, altså 100mg diazepam funket bra. Én øl og jeg var kake på sofaen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er Terapia Diazepam 10mg comprimate ekte vare?
Hvite med delestrek og de kommer på brett. Brettene er litt skjøre.
Vis hele sitatet...

Selv om de fungerer utmerket å effekten av disse er kjempe god så kan de være 100% falske
Men det finnes mange falske legemidler på data som holder bra/høy kvalitet.

Hva mener du med ekte vare? Ser du kun på det som kommer fra apoteket i Norge som ekte varer? Elr hva mener du?
Det meste du får kjøpt på gata av piller kommer vel ikke alltid opprinnelig fra et norsk apotek.
Det at de kommer i brett betyr heller ikke så mye. Bretta er nok ganske så enkle å forfalske.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ekte = farmasøytisk kvalitet. Produsert for apotek. Sier vel seg selv.

Uansett er jeg fornøyd med de enten ekte eller falske brettene mine, kjenner den digge muskelavsappende effekten enda, nå når jeg har våknet.
Fikk tak i disse brettene igår; det var real deal, no doubt. Samme kvalitet som svenska Stesolid jeg pleide å få fra apotek på recept.
Kan nå i etterhand konkludere att det var litt svakare effekt än apoteks-vara.
60mg burde jo motsvare 6mg klonazepam (correct me if I'm wrong), og det gjor det ikke.
Jevlig god funk, men kanskje er tablettene litt underdoserte.