Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 70898
Noen av dere freaks som har begynt å spille Nordicmafia igjen? Har selv ikke spilt siden 2009, men måtte prøve igjen i dag da de hadde reset og startet opp på nytt kl 19 i kveld, etter masse bugfixes. Spillet ser fortsatt nesten helt likt ut som før, men det går raskt, er minimalt med bugs og litt ekstra funksjonalitet
Sist endret av Qasker; 6. september 2013 kl. 21:46.
Det er vel ikke de samme som driver det?
Jeg spilte en del da det var åpent, men tviler på at jeg kommer til å begynne igjen :P
Åhh.. Måtte faktisk registrere meg. Var deilig å se det gamle oppsettet. Nostalgi!!

Hadde kulefabrikk og avis en gang i tiden men så cracket noen passordet mitt og stjal alt. ;(
Sist endret av Undiken; 6. september 2013 kl. 21:56.
Er det fortsatt mange som spiller a?Var jo veldig populært før.
pga denne tråden så ender jeg vel opp på nordicmafia igjen i løpet av helgen. Din skyld. hehe.
Har registrert meg. Klar for en krig av en ny dimensjon
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Det er vel ikke de samme som driver det?
Jeg spilte en del da det var åpent, men tviler på at jeg kommer til å begynne igjen :P
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er de samme pga. nytt domene osv, men man veit aldri.
Står iallefall følgende i footeren nå: Eies og drives av Ellar Development AS.

Sitat av Undiken Vis innlegg
Åhh.. Måtte faktisk registrere meg. Var deilig å se det gamle oppsettet. Nostalgi!!

Hadde kulefabrikk og avis en gang i tiden men så cracket noen passordet mitt og stjal alt. ;(
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant. Blitt litt hekta igjen jeg nå..
Var stolt når jeg fikk meg avisfabrikk en gang, men var dum nok til å ikke gå i bunker en gang for å skulle drepe en del, men ble selvfølgelig drept -.-

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Er det fortsatt mange som spiller a?Var jo veldig populært før.
Vis hele sitatet...
Tja, siden kl. 19:00 har det registrert seg 3,758 spillere (pr 21:45)
Allerede 12 bråkmakere og 67 wannabes..

Sitat av creavator Vis innlegg
pga denne tråden så ender jeg vel opp på nordicmafia igjen i løpet av helgen. Din skyld. hehe.
Vis hele sitatet...
Mohaha! Så bra. Da er jeg ikke den eneste som blir hekta på dette hele helga :P
Får vel prøve jeg også da det er 6 år (tror jeg) siden sist jeg spilte det. :P
Haha! Fant et gammelt NM-dokument på hardisken hvor jeg hadde skrevet ned masse bugs. Pengebugen funker hvertfall ENDA. Må være 5 år _minst_ siden jeg spilte dette spillet sist..
King of Destructions
lilpsych's Avatar
hahaha husker det spillet. 2003 eller noe ... memories aaah :P
Hehe, dette spillet husker jeg at jeg var helt avhengig av en periode. Har laget meg en ny bruker nå for å se hvordan det går :P
Memories memories
Laget en ny bruker, fikk 21 på blackjack og doblet banken min, reddet en ut av fengsel og fikk 11,111,- i tillegg. Dette ser lovende ut
Men vet ikke om jeg kommer til å spille, for jeg vet hvor avhenging man blir når man først starter med sånne spill.
Å der ble helga ødlagt av spilling
Mafiaspillet.no har vel tatt over for NM tror jeg. Jeg spiller ihvertfall Mafiaspillet og det er jævlig gøy, godt community og avhengighetsskapende.

Deal breakeren for meg som gjør MS bedre enn NM, er at man faktisk kan drepe folk hele døgnet. På NM kan man vel faktisk bare drepe folk EN time i døgnet.
Blir man bedre til å bryte ut av fengsel etterhvert som man prøve? eller er det rank eller bare flaks?

Noen som har spillt mye som har noen tips? gjør krim, utpressing, biltyveri og fight club så langt ;p har fått noen biler så har 1 mill
Sitat av SJefen Vis innlegg
Blir man bedre til å bryte ut av fengsel etterhvert som man prøve? eller er det rank eller bare flaks?

Noen som har spillt mye som har noen tips? gjør krim, utpressing, biltyveri og fight club så langt ;p har fått noen biler så har 1 mill
Vis hele sitatet...
Tror det er bare flaks. Jeg brøyt ut en person på første forsøk som sivilist :P
Sitat av SJefen Vis innlegg
Blir man bedre til å bryte ut av fengsel etterhvert som man prøve? eller er det rank eller bare flaks?

Noen som har spillt mye som har noen tips? gjør krim, utpressing, biltyveri og fight club så langt ;p har fått noen biler så har 1 mill
Vis hele sitatet...
Ja, back in the day så ble man bedre å bryte ut jo mer man prøvde. Men man ble max 50% god til å bryte ut. Det vil si at du feilet halvparten av gangene du prøvde å bryte ut noen.
Tjent 1 mill på utbryting. Hehehe.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Mafiaspillet.no har vel tatt over for NM tror jeg. Jeg spiller ihvertfall Mafiaspillet og det er jævlig gøy, godt community og avhengighetsskapende.

Deal breakeren for meg som gjør MS bedre enn NM, er at man faktisk kan drepe folk hele døgnet. På NM kan man vel faktisk bare drepe folk EN time i døgnet.
Vis hele sitatet...
Mafiaspillet har vel strengt tatt ikke tatt over for NM? Det nærmeste man kommer er vel Nordicmakten.com, som kapret domenet nordicmafia.net. I tillegg kapret nordicmafia.org domenet nordicmafia.dk, som var den danske versjonen av NM back in the days.
Sitat av Qasker Vis innlegg
Mafiaspillet har vel strengt tatt ikke tatt over for NM? Det nærmeste man kommer er vel Nordicmakten.com, som kapret domenet nordicmafia.net. I tillegg kapret nordicmafia.org domenet nordicmafia.dk, som var den danske versjonen av NM back in the days.
Vis hele sitatet...
Mafiaspillet er større enn Nordic Mafia jo. 53641 registrerte brukere på et år nå. MS har 5825 likes på facebook, NM har bare 2341.

Jeg har spilt MS et år nå. Starta med MS og NM like samtidig, men fant fort ut at MS er overlegent bedre.
Jeg skjønner ikke hvordan folk får biler og hvordan i svarte de kan gamble 100m osv...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvordan folk får biler og hvordan i svarte de kan gamble 100m osv...
Vis hele sitatet...
Blackjack systemet som var før er kjempeenkelt å spille seg opp på.
Noen som har lyst og verve meg? Send PM!
Hvor mye penger irl har folk brukt til nå? Flere er hitmann, flere kjøper 500 poeng koder osv. Fy f....
Er faenmed avengig allerede... to vinduer er herved obligatorisk å ha oppe når man har PC igang, Freak og Nordic. Satan og... men blir UAKTUELT og bruke rl penger på en slikt spill, no thanks!
Sitat av Hutch Vis innlegg
Er faenmed avengig allerede... to vinduer er herved obligatorisk å ha oppe når man har PC igang, Freak og Nordic. Satan og... men blir UAKTUELT og bruke rl penger på en slikt spill, no thanks!
Vis hele sitatet...
Måtte ha rankbar. Gikk 50 kroner der...
King of Destructions
lilpsych's Avatar
er det oppgradert versjon?
Sitat av lilpsych Vis innlegg
er det oppgradert versjon?
Vis hele sitatet...
Nei, det mangler gamle features, men den er jo gjenoppliva. Jeg er total noob, men har klart å samle litt cash og litt sånt.

Noen har brukt flerfoldige tusenlapper allerede på dette.
Hvem er "tanja" der? Noen som vet?

ed: tanya*
Sist endret av Hutch; 7. september 2013 kl. 05:17.
Sitat av Hutch Vis innlegg
Hvem er "tanja" der? Noen som vet?

ed: tanya*
Vis hele sitatet...
En mod? Tjener 100k på å få hun ut av buret.
Akkurat det jeg tenkte på. Har tjent greie penger for å få 'a ut av batongen.
Det er en ting jeg hater med sånne spill.
http://www.youtube.com/watch?v=zu_PcWSQOcA ....... Den følelsen.
Startet klokken 12 idag, godt på vei mot bråkmaker allerede!

Håper og ber om at alle viktige bugs er fjernet..
Er så kjedelig å spille når alle jukser.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Hutch Vis innlegg
Hvem er "tanja" der? Noen som vet?

ed: tanya*
Vis hele sitatet...
ei fra vestfoldsområdet :P
Sitat av Echodius Vis innlegg
Startet klokken 12 idag, godt på vei mot bråkmaker allerede!

Håper og ber om at alle viktige bugs er fjernet..
Er så kjedelig å spille når alle jukser.
Vis hele sitatet...
De hevder iallefall at alt er fiksa. Derfor de hadde reset. Lette også etter bot før jeg valgte å begynne. Ser heldigvis ikke ut som om det finnes noen
Sitat av Hutch Vis innlegg
Er faenmed avengig allerede... to vinduer er herved obligatorisk å ha oppe når man har PC igang, Freak og Nordic. Satan og... men blir UAKTUELT og bruke rl penger på en slikt spill, no thanks!
Vis hele sitatet...
Hah, kjenner igjen den følelsen.

Jeg begynte å spille Mafiaspillet.no i helgen. (Litt bedre versjon av Nordicmafia, hvis du spør meg) og man blir avhengig i løpet av 15 minutter..
Tør ikke gå inn på den siden igjen med det første.
Når man skal registrere seg kommer det opp noe man skal fylle ut: "Vervet av"

Hva vil det si?
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Når man skal registrere seg kommer det opp noe man skal fylle ut: "Vervet av"

Hva vil det si?
Vis hele sitatet...
At du skal skrive RaiserTeos der...
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
At du skal skrive RaiserTeos der...
Vis hele sitatet...
Åja, jeg skjønner Det er liksom hvem som viste deg spillet? Jammen da må jeg nesten skrive inn TS. Hva heter han på spillet da?
NOSTALGI!

Freak gjeng, anyone? ><
Jeg havnet på http://www.nordicmakten.com/ Ser forøvrig helt likt ut slik som jeg husket NM
Hva slags script er det disse mafiaspillene bruker? Jeg vet at mange kjøper scriptet på minmafia, men var også ett annet script man kunne kjøpe, som jeg vet nm kjøpte og modifiserte litt..
Ah, nostalgi.

Har lyst til å starte bare for moroskyld, men er så drittlei av å gjøre de oppdragene samt bygge meg opp, tok så grusomt lang tid de 1000000 andre gangene, og når jeg prøvde for et halvt år siden eller noe, så var det enda tregere! (Før de begynte å krangle, og en av programmererne skrev en lang melding på forsiden.)
Sykelig lang tid det tar å lvle opp hvis man ikke bruker penger.

Disse anti-bottene er jo ganske irriterende hvis man vil automatisere spillet.
Faen, lovte meg selv at jeg aldri skulle tilbake til dette spillet. Jaja, tror ikke jeg kommer til å ta det serriøst. Er ikke mange mnd siden jeg spilte nm, før de fant ut at det var en haug med feil, og korrupsjon.
Er vel ikke noen som har noen kuler til overs?
Sitat av jorwax Vis innlegg
Er vel ikke noen som har noen kuler til overs?
Vis hele sitatet...
Kan sikkert få noen inn til deg i fengslet: 07/09/2013 20:58 jorwax

Åpner vell ikke for drap før 20.09.2013 da!
Blir glad hvis jeg får i allefall
Kjekt å ha veitu
Sitat av jorwax Vis innlegg
Blir glad hvis jeg får i allefall
Kjekt å ha veitu
Vis hele sitatet...
Ser mange i forumet inne i spillet som selger poeng, men ingen som svarer når man skriver til dem
Sist endret av Gromega; 7. september 2013 kl. 22:06.
Know the problem...