Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 8851
En venn av meg hadde tørka noe løssnus og sniffa det. Han mente det var veldig bra effekt, osv...Har dårlig tro på dette, så noen andre som har erfaring med sniffing av tørr snus?


Takker for svar
hvorfor ikke sniffe snuff bare?
bedre smak ihvertfall
sitter her med sikkert 10 bokser med cola, aprikossmak osv: D
Det har veldig lite effekt.. du får vondt i nesen og svir thats it..
Når man tenker over hvor sterk snus er så ville jeg ikke puttet det opp i nesa i allefall... Vil bare tenke meg at du til slutt svir hull på blodårene i nesa som er veldig tynne og ligger helt opptil huden. Får du store flenger der vil det nok bare blø som faen. Tror neppe du får noe effekt da slimhinnene sine reaksjoner vil prøve og være og kvitte seg med det stoffet og begynner du og blø er det jo kroppen sin egen måte og rense sårene på. Vil tro du får bedre effekt av og putte det under leppa en oppi nesa...
De pakket da snusen først opp i nesen, også ble man mer sofistiker og nå stikker man det i munnen.

Men de sniffet det vell ikke bare dyttet det opp og ut.
Før i tida, da snusen var tørr, så sniffe de den. Hvordan effekt det har med vanlig løs snus vet jeg ikke.

Prøv!
Sitat av MoleInOne
Før i tida, da snusen var tørr, så sniffe de den. Hvordan effekt det har med vanlig løs snus vet jeg ikke.

Prøv!
Vis hele sitatet...

Før i tiden var snusen mildere, nå svir det som helvete og sniffe den. Prøv det vist du vil ha en jævlig dag sier bare jeg
er det ikke bare å kjøpe Skruff(tror det var det det heter) om du har så jævlig lyst til å sniffe noe
Det svir ikke så mye som folk skal ha det til. Prøvde det her om dagen (et veddemål), og gikk helt greit det. Svidde litt, når veddemålet var over gikk jeg inn på badet og snørret ut svart gugge. Skylte med litt vann og svien ga seg med en gang. Det ble dog dårlig med effekt, men det kan være med at jeg er så innsnusa fra før
prøv kombinasjonen snus og hornsalt! Lite lur ide fra min ungdom. Jævlig morsomt, men dog jævlig vondt.
Jeg tror overleppa er det mest populære stedet å legge snusen, nettopp fordi det suger å sniffe det, legge det i øregangen, tygge det, dytte det opp i toern etc etc. Selvfølgelig, det er nok mulig å sniffe snusen, men spesielt behagelig er det nok ikke.
De fleste langtidssnusere har vel en eller annen gang opplevd å ta seg i nesa etter man har bakt. Det har ihverfall jeg, og det er virkelig jævlig. Utrolig smerte, og ingenting å gjøre med det. Huff, nei.. jeg ville nok holdt den i leppa, var jeg deg.
Sist endret av patches; 30. mars 2008 kl. 08:48.
Skal du absolutt ha noe nikotinholdig opp i nesa vil jeg anbefale at du bruker noe som er laget for akkurat det formålet, f.eks snuff. Du får kjøpt det hos de fleste tobakksforhandlere (sørensen i Trondheim f.eks). Ikke forvent å finne det hos Narvesen, har selv prøvd og de skjønte ikke bæra.

Klikkelink
Sniffe snus?? Ord blir fattige....
Sitat av Trubadurix
Sniffe snus?? Ord blir fattige....
Vis hele sitatet...
Ord blir fattigere... Etter å ha tapt et veddemål gikk porsjonsnusen under forhuden.
Alkoholisert gamer
Sitat av crangaz
Ord blir fattigere... Etter å ha tapt et veddemål gikk porsjonsnusen under forhuden.
Vis hele sitatet...
Godt det ikke var løs da... Må jo være ett helvette å få bort fra forhuden :P
Sitat av Fluffybum
er det ikke bare å kjøpe Skruff(tror det var det det heter) om du har så jævlig lyst til å sniffe noe
Vis hele sitatet...
Dagens råtips.
"Snus svir, så kjøp deg heller en boks Skruf og sniff."

Sitat av ekoli
Godt det ikke var løs da... Må jo være ett helvette å få bort fra forhuden :P
Vis hele sitatet...
Hvertfall når dusj og hygiene er et fremmedord.

Sitat av AntonSR
Jeg tror overleppa er det mest populære stedet å legge snusen, nettopp fordi det suger å sniffe det, legge det i øregangen, tygge det, dytte det opp i toern etc etc. Selvfølgelig, det er nok mulig å sniffe snusen, men spesielt behagelig er det nok ikke.
Vis hele sitatet...
KP! Velformulert og fint.
har sniffa løssnus noen ganger, og det svir i nesa også får jeg snus i halsen.ikke godt.
Tror ikke det er noe jeg vil prøve...
Det meste opp nesa svir!!!

Holder meg til overleppa
Har hatt snus i nesa, dog ikke sniffet det så det kommer godt opp i systemet.
Fikk ingen effekt, så da kastet jeg deg og bakte en til og la den i leppa.

En venn av meg la en pose snus på øyet for 20kr, det anbefales ikke. Han fikk ingen efekt av nikotinen ettersom vi fant ut at det var best at den ikke lå der for lenge. Skal se om jeg klarer og oppdrive bilde av herligheten.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er klart at det vil fungere: snus tas opp via den tynne huden i munnen, noe som også går an i den tynne huden i nesa/slimhinnene etc. Men det er en særs ubehagelig måte å innta det på, så hvorfor i det hele tatt gidde å prøve?

Denne tråden har omtrent ingen diskusjonsverdi og derfor stenges den.