Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 812
Heihei.
Nå har jeg lenge ville hatt tatovering, men finner liksom ingen motiv som passer.
Det jeg vil ha er en tribal drage, som går fra skuldra og ned til (rett over) håndleddet. Har funnet noen få, men kan ikke akkurat si at jeg har verdens største plass på overarmen =P

Noen som er en flink googler? Eller vet av noen design?

-Dark
Er jo bare latterlig å bruke ett motiv som noen anre har designet, stikk til ditt lokale tatto studio, og spørr de om de har noen ideer til hvordan du kan ha tatoveringen, så skisser de sikkert fort opp noe til deg.
Hva med å få tatovør eller noen andre til å tegne til deg?
Da får du det akkuratt som du vil ha. Personlig så synes jeg tribals er ganske tafatt:P
Men han kan jo få noen gode ideer fra andre motiv. Han trenger ikke kopiere dem 100%.

En del bilder av Tribal Dragon Tattoo her.
Sist endret av Clr; 16. mars 2009 kl. 18:30.
Sitat av Clr Vis innlegg
Men han kan jo få noen gode ideer fra andre motiv. Han trenger ikke kopiere dem 100%.
Vis hele sitatet...
Egne ideer er de beste, tatovører tegner slik fyren ønsker det. men er enig at det av og til kan være bra å hente litt inspirasjon fra forskjellige steder.
DarkHaxer's Avatar
Trådstarter
Takk skal du ha clr

Alfadir@ Spurte nok ikke om din personlige mening, hvis du vil dele den med andre så kan du jo oprette en ny tråd =)
Dra til ditt lokale tattoostudio, fortell de hva du ønsker å ha, be de vise deg litt idèer/motiver.. rett og slett bare møt opp og prat med de. Du kan ikke få bedre hjelp enn via de.. Hvertfall etter min erfaring.
Jeg hadde noen idèer i hodet, og no er den på arma takket være at jeg dro å prata med Purple Pain i Trondheim
Du vil ikke heller ha en tatovering som er..ehm.. ikke så oppbrukt?
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Du vil ikke heller ha en tatovering som er..ehm.. ikke så oppbrukt?
Vis hele sitatet...
Det viktigste er da først å fremst å ha noe man liker selv. De fleste tattoo-motiv er "oppbrukt" hvis du tenker på den måten.
Ötzi the Iceman er fra 3300 BC og på han finner man karbon-tattoveringer på ryggen av prikker og streker.

Du kan også lese mer om historien til tattoo her.

Personlig har jeg en tribal på ryggen med initialene mine (Clr) i seg. Tribal tattoos stammer fra stammene i Polynesia fra 1000-3000 BC.