Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 754
Hei, tenkte jeg skulle ha meg en minipc, men jeg vil ha en som er forholdsvis ok, skal hovedsaklig brukes til office, litt nedlastninger, film osv.
Jeg setter meg et budsjett på 3500,- hva er det beste? kan evt gå opp til ca 5000,- for en vanlig pc(opp til 15tommer) dersom det er en med mye bra og god batteritid.
hvis du vil ha en vanlig 15.6" tommer så er asus X52 veldig god! er ikke noen gamer maskin men kan spilles på

vet at acer har en 13" men husker ikke betegnelsen på den akkurat nå. men har batteri som varer over 7 timer, en 13" er veldig fint til skolearbeid, den er ikke så liten at du blir sliten av å se på den i lengden og ikke så stor å ha med seg

jeg bruker lenovo g550 og det er kvalitets pc, har du mulighet for å skaffe lenovo så ville jeg gjort det ^^
Sist endret av WhiteHat; 20. desember 2010 kl. 00:43.
13" høres passelig ut, har testet min mor sin minipc en del og den er akuratt litt for liten, men den har sinnsyk batteritid og er veldig liten å lett så det er null problem og ta den med seg.
hvis du skal skrive og drive med office programmer er ikke mini-pcer å anbefale. tastaturet er for lite, og det blir mye unødvendige skrivefeil osv. kjøp deg heller en vanlig laptop med god batteritid og som er lett
Acer aspire timeline heter den jeg tenkte på, Alle har LED skjerm og er veldig lette : )

Specs på maskinen får du finne ut av ettersom bruken du skal ha det til
Sist endret av WhiteHat; 20. desember 2010 kl. 00:48.
skriver helt greit på minipc igrunn, den som jeg skriver på nå har et tastatur som utgjør 95% av et vanlig elns. men ser på den 13 tommeren nå, den virker veldig aktuell, en vanlig pc føler jeg liksom blir litt for stor. har allerede en alienware m17x.
Prøv å strekke deg opp til en 13" MacBook Pro, så får du en opplevelse som er verd å betale for =)

9200,- ferdig levert.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Prøv å strekke deg opp til en 13" MacBook Pro, så får du en opplevelse som er verd å betale for =)

9200,- ferdig levert.
Vis hele sitatet...
Er faktisk enig her. Har aldri eid en mac selv, men har prøvd de og det er virkelig verdt pengene.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Prøv å strekke deg opp til en 13" MacBook Pro, så får du en opplevelse som er verd å betale for =)

9200,- ferdig levert.
Vis hele sitatet...
han sier han kan gå opp i pris til 5000,-

http://www.multicom.no/ASUS-Netbook-...00559/p3510363

virker veldig grei, 6 timer batteri tid. 4 gb ram, dual core 1.8ghz. tar lett office den. følger med w7 home premium men hvis du ikke liker det kan du jo instalere en linux distro
Har kjøpt meg en Acer timeline 3820TG den har:
i3 2,13ghz
500gb
4gb ram
14"full hd og kanon batteritid
fekk den for 5200