Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1175
De sa at et FLY hadde crashet i pentagon, dette har sikkert blitt tatt opp tiligere.. men jeg så den ista og jeg kommer til og tenke dette klippet til døden! Dere kan se det og skriv ned hva dere har på tankene


SE OG TENK NØYE



Var det er fly eller noe annet?
Sitat av random4k
De sa at et FLY hadde crashet i pentagon, dette har sikkert blitt tatt opp tiligere.. men jeg så den ista og jeg kommer til og tenke dette klippet til døden! Dere kan se det og skriv ned hva dere har på tankene


SE OG TENK NØYE



Var det er fly eller noe annet?
Vis hele sitatet...
Først og fremst er det fantastisk unødvendig med flere utropstegn, for det andre dette tatt opp flere ganger før, bruk søkfunksjonen.

for mer 9/11 humbug, trykk her
Trådstarter
77 2
Har enda ikke funnet ut svaret? si meg det da smartguy
den greia der er GAMMEL
Trådstarter
77 2
Men du fundere'r enda ? Hvorfor gikk de ut og sa at et Boing hadde crashet?
Og hvordan i alle hellveter forklarer du at hullet i "c" dekket er mer eller mindre rundt, etter et misilangrep?

Ganske tydlig for min del at noe med en voldsom fart og masse har forursaket det hullet og det kan umilig være en misil.
I like turtles
Skyfex's Avatar
*sigh*

Move along people, nothing to see here.
http://www.snopes.com/rumors/pentagon.htm
Resten av oss har slutta aa gruble og gaatt lei av det tullet der for lenge siden, kan ikke en eller annen i crew stenge denne traaden (og gjerne gi masekraaka random4k (masekraake4k passer bedre) en ukes utestengelse ogsaa naar vi foerst er i gang, evt bytte navnet hans til masekraake4k, det duger ogsaa som straff)
Sitat av atomet
Resten av oss har slutta aa gruble og gaatt lei av det tullet der for lenge siden, kan ikke en eller annen i crew stenge denne traaden (og gjerne gi masekraaka random4k (masekraake4k passer bedre) en ukes utestengelse ogsaa naar vi foerst er i gang, evt bytte navnet hans til masekraake4k, det duger ogsaa som straff)
Vis hele sitatet...
Greit nok at tråden bør stenges, men det er liten vits i å henge ut en bruker pga. det.
Kanskje en god idé for deg å skifte til no-latin keyset eller?
syns faktisk han maser noe forjaevelig og ikke tar han et hint, da syns jeg han passer bedre til navnet "masekraake4k". Syns ogsaa det er litt droeyt aa skulle dra med meg et norsk tastatur hver gang jeg skal innom en internettcafe her i melbourne, men det syns kanskje ikke du?
Sitat av atomet
syns faktisk han maser noe forjaevelig og ikke tar han et hint, da syns jeg han passer bedre til navnet "masekraake4k". Syns ogsaa det er litt droeyt aa skulle dra med meg et norsk tastatur hver gang jeg skal innom en internettcafe her i melbourne, men det syns kanskje ikke du?
Vis hele sitatet...
Heh.. tenkte ikke over "stedet" ettersom mange lyver og vaser på det feltet, så jeg må beklage for min uvitenhet.
Det er nok bedre å stenge trådene hans og gi ham en advarsel.