Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 988
Først må dere tenke dere godt igjennom. Jeg har tenkt lenge, jeg grubler enda. Dere må laste ned dette klippet og etterpå fortell meg hvorfor kolapset WTC?

Sett dere tilbake og tenk logisk og hardt
Secret of Evil



Var Bil Laden et uskyldig offer ? Eller hadde han noe med dette og gjøre i det hele tatt ?
Hadde Bush noe med dette og gjøre og hvorfor kolpalset WTC 7?
Hummm... noe å tenke på der, som jeg ikke har lagt merke til før. Bra film
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Denne filmen er så full av dritt at det lukter lang vei.

1. WTC 7:
Hvordan ei bygning vil kolapse av en ukontrolert brann er veldig tilfeldig. Du kan ikke si at den skal falle den ene eller den andre veien. Et bristepunkt kan raskt spre seg både på kryss og på tvers av bygget. Slike teorier som kommer opp i denne filmen holder overhodet ikke mål.
Med litt hjelp av google fant jeg litt interesant info om dette.
Our experience with fire testing over the past 38 years tells us that concrete exposed to the temperatures of a hydrocarbon fire will cause the moisture in the concrete to turn into steam so rapidly that the concrete will literally and explosively break apart.
Vis hele sitatet...
2. WTC 1 og 2:
I filmen får man noe fakta uten kildehenvisning smelt i trynet. Man får vite at stål har et smeltepungt på ~1535 grader Celsius og man får vite at høyste temperatur for ukomprimerte flybensinflammer ligger på ~825 grader Celsius, noe som utgjør en forskjell ~710 grader Celsius.
Dette er vas. Hvor mye stål tåler varierer kraftig, men et ganske vanlig smeltepunkt for industrielt stål er 1370 grader Celsius. Temperaturen på flybensinflammer når en temperatur av 1090 grader Celsius på bare fem minutter. Når det så skapes trykk av gassene som dannes (merk at det stod "nonpressurized hydrocarbon fire" i filmen), vil temperaturen raskt stige.

3. Eksplosiver i WTC:
Dette er vas. Trykket som ble dannet av gasser inni bygget skapte eksplosjoner. Disse teoriene om bomber og granater ble skapt av media før forskere og ordentlige teorier kom inn i bildet.

Så til slutt:
Ta slikt med ei klype salt. Spesielt når det kommer til slike konspirasjonsteorier, for de kommer alltid noen til gode.
Sist endret av Kakcoo; 28. februar 2005 kl. 07:38.
hold konspirasjonsteoriene dine for deg selv, eller hold deg til en tråd..
"Bil Laden" er ikke en uskyldig mann og WTC "kolpalset" fordi stålstrukturen smeltet.