Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 752
Mozilla Firefox project (formerly Firebird, which was formerly Phoenix) is a redesign of Mozilla's browser component, written using the XUL user interface language and designed to be cross-platform. It includes a popup blocker, tabbed browsing, a smarter search, hassle free downloading, and improved privacy and security.
Vis hele sitatet...
Mozilla Firefox kan nå kjøre Linux, MAC og Windows


Last ned
Hva er endret fra v1.0?
Er denne offisiell fra Mozilla eller er det bare en modifisert versjon av 1.0?
Kan firefox kjøre Macintoshplattformen, linux og windows? Forøvrig tviler jeg på at dette er noe mer enn CVS-builds... Ikke åpne noe som ikke er GPG-sertifisert.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Er det noen her på forumet som IKKE vet hva Firefox er og at det kjører på Mac, Linux og Windows? Kunne du ikke heller skrevet hva som er nytt? Eller.. siden det er en beta.. ikke postet den i det hele tatt?
HanZl's Avatar
Trådstarter
SkyFex: Jo jeg kunne ha skrevet hva som er nytt, men jeg har testet ff i 5min nå.. Kan sikkert komme med flere opplysninger senere.
Hvor lurt er det å dra ned noe slikt i beta egentlig? Jeg sier nei takk.
Altså, dette er en nightly build fra cvs, ikke en offisiell beta. Nightly builds kan man lage selv med en kompilator/linker og cvs-nedlastinger.
Ikke bruk versjonen som denne tråden linker til. Det er kommet en ny build av Firefox 1.0.1. Årsaken er noen viktige sikkerhetsoppgraderinger. Med litt javascript så kunne live bookmarksene sniffe informasjon fra maskina og sende til sider.

http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/

Av nye ting å melde; utviklingen av Firefox 1.1 går som planlagt og mest sannsynlig vil man se DPR komme 1. Mars og PR 4. April og den ferdige versjonen 6. Juni For de som ikke tar seg tid til å lese roadmaps og annen herlighet, så er det neste etter 1.1, 1.5 som skal være den første utgivelsen av 2.0 versjonen.
Sist endret av TipeX; 25. februar 2005 kl. 10:29.