Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2174
Ganske enkelt. Hvilke(n) mobiler i markedet har best batteri ?
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Ganske enkelt. Hvilke(n) mobiler i markedet har best batteri ?
Vis hele sitatet...
Iphone 13 pro max er om ikke annet veldig nærme toppen
Fuck Mr. Plod!
Sitat av 420master Vis innlegg
Iphone 13 pro max er om ikke annet veldig nærme toppen
Vis hele sitatet...
Lol, langt ifra. du får jo enkelte telefoner med 3-5 dagers batteri.

25.000 mah? Mener jeg å huske.
Det er ikke bare batteriet som betyr noe, men også hvor mye strøm tlf bruker.
Her har du en grei liste å gå ut i fra. https://www.gsmarena.com/battery-test.php3
Er 3 år ca siden jeg handla tlf. Før det hadde jeg iphone 6s, men bytta til samsung s10+ og har aldri hatt så bra batteritid så lenge. Men etter 3 år savner jeg iphone da jeg synes den er lettere å bruke.
Signerer på samsung, holder en uke påslått uten aktiv bruk og uten wifi. Har vært på mange hytteturer med gjenglemt lader og batteriet har holdt alikevel. Ulempen er at det tar mye lenger tid å lade også så når jeg er hjemme og har dårlig tid lader de tregere enn andre merker jeg har hatt.
iPhone 13 Pro Max varer i 4-5 dager med ca 1 time skjermtid pr dag.
Jeg ladet opp til 100% klokka 2040 på søndag, og har 51% nå på onsdag klokka 1500.
https://imgur.com/a/2jn9R78

Med BT, wifi og mobildata aktivert. Er forsåvidt Tile-appen som konstant bruker BT som sluker mest, så hadde sikkert fått rundt 6 dager uten den.
Sist endret av Stone1; 22. juni 2022 kl. 16:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Lol, langt ifra. du får jo enkelte telefoner med 3-5 dagers batteri.

25.000 mah? Mener jeg å huske.
Vis hele sitatet...
Det der er ihvertfall piss. 25.000 mah? De største telefonene i dag er mest vanlig med 4-6.000 og du ser jo hvor svære de tlf er. 25.000 mah er jo de største ladebankene.

Men mah sier bare hvor lenge batteriet kan gi 1 milliampere

Hvor mye strøm skjermen bruker, eller hvor mange ganger telefonen leter etter mobilmast/wifi punkt er jo det som betyr noe.
Sitat av Satho Pronth Vis innlegg
Her har du en grei liste å gå ut i fra. https://www.gsmarena.com/battery-test.php3
Vis hele sitatet...
Sitat av 420master Vis innlegg
Det der er ihvertfall piss. 25.000 mah? De største telefonene i dag er mest vanlig med 4-6.000 og du ser jo hvor svære de tlf er. 25.000 mah er jo de største ladebankene.

Men mah sier bare hvor lenge batteriet kan gi 1 milliampere

Hvor mye strøm skjermen bruker, eller hvor mange ganger telefonen leter etter mobilmast/wifi punkt er jo det som betyr noe.
Vis hele sitatet...
Jeg har den mobilen som ligger på topp i den listen, Ulefone Power Armor 13 med batteri på 13.200 mAh. Batteriet er veldig bra, med flere timer spilling hver dag så kan batteriet vare i 2-3 dager.

Men så veier den nesten en halv kilo, det som veier opp for vekten igjen er ting som avstandsmåler og mulighet for å koble på endoskop.

Jeg vet at det finnes mobiler med større batteri som 15.000 mAh men har aldri hørt om noen som har over 20.000 mAh.
Nokia 3310.. Opptill 1 mnd batteritid..
Er du så avhengig av batteri tid så kjøp heller den tlf du vil ha og en bra powerbank så kan du oppgradere til fleksibelt solcellepanel til powerbank senere for ennå mer offgrid muligheter
Sist endret av gekko4u; 22. juni 2022 kl. 18:30.