Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1055
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble tatt med piller for en stund tilbake, var ganske så ærlig på avhøret (dumme meg). Det gikk noen mnd før jeg fikk beskjed om at jeg ikke har muligheten til å kjøre opp. Jeg godtok boten, men tenkte ikke over at jeg ikke kom til å få muligheten til å kjøre opp.
Hvordan skal jeg gå frem her for å slippe å vente et år før jeg kan ta lappen.
Jeg kan klage på vedtaket og blånekte på at jeg har ruset meg tidligere (de tok ikke noe prøver på meg, og jeg er clean.) å si at jeg var full når de avhørte meg(jeg var full).
Eller skal jeg legge meg langflat å si at jeg angrer, for så å tilby frivillig pissing til de føler seg trygge på meg, mot at jeg kan få kjøre opp?.

Har blitt rådet til begge deler.
Politiet prøver å gjøre alt de kan for å være mest mulig kjip, ikke gi de noe gratis. Klag og si at du var full og det du sa ikke var sant engang. Link opp med en advokat og få han til å sende de ett brev.
Klag si du var full visst ikke kommer dette til å følge deg livet ut, tro meg ��