Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 11868
Anonym bruker
"Rik Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker ikke på forskjellige typer selvmord! Bare for å ta den med en gang.

Men hva med sitte i en båt og se en solnedgang, på fjellet, i sofan. Osv.


Personlig ville jeg valgt i søvne tror jeg. Bare "poof" borte.


(Mulig feil forum bare flytte)
Gammel, uten smerter, mett av dage og med familien rundt meg.

Edit: Hvis alt det er dekket, så spiller det ikke så stor rolle hvor det skjer, for min del
Sist endret av Pope; 11. april 2019 kl. 20:16.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overdose på morfin
På en herlig mdma-trip
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av greia med selvmord er at utfordringene er større enn mestringsevnen. Det er vanskelig å gjennomføre en reell plan i en sånn situasjon, metoden man oppsøker i ren i fortvilelse handler nok mer om hva som er tilgjengelig og hvem man ønsker å involvere (henge seg selv, skytevåpen, frontkollisjon med en lastebil)

Tilgjengelighet i spesifikke situasjoner og hvor mye fysisk smerte man takler for å slippe den psykiske smerten.
http://lostallhope.com/suicide-metho...lethal-methods

Fineste/mørkeste selvmordet jeg har hørt om, må være moren til Doug Stanhope https://youtu.be/uNACBNDQOLw
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fake døden min ved en ulykke, flytter til utlandet et par år før jeg tar henger meg selv
I søvne, uten smerte.
Den som bare er der
Smertefullt, av en sykdom som kom brått på. Der arbeidet/livsverket mitt ikke fikk fullført. Der familien og folket rundt meg ser på meg som et potensial som ikke fikk fullført. Da tror jeg at jeg kan tenke at jeg gjorde mitt beste.

Det ser jeg på som meningsfullt.
Mens jeg har stått på ski, ned en bratt renne med mye adrenalin i kroppen å bli tatt av ras.

Høres kanskje litt forskrudd. Skal jeg dø, så måtte dette være den beste måten for meg å dø på
-En solskinnsdag, er i godt humør å synes livet er herlig, akkuratt vert på en fin middag med noen jeg er glad i, litt tipsy, gladfull

Helt uten forvarsel, bli skutt i hodet, bakfra, dør, med et smil om munnen :')
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
ville festet en krok mellom de to underste ribben, kroken er festet til et tau, for så å hoppe fra 20 meter, så ribcagen min ville blitt ripped åpen, og det ville vært et spektakulært syn for de som så det, noe de kanske kommer til å huske
Gammel i en stol med ute i solnedgangen med familie og venner rundt meg, hvis jeg skulle dødd nå skulle det vært mens jeg gjorde noe jeg likte type fjellklatring eller mens jeg kjørte fort, full i adrenalin
Å være i episenteret av en hydrogenbombe hadde vært ganske badass.
Sitat av kmsc Vis innlegg
ville festet en krok mellom de to underste ribben, kroken er festet til et tau, for så å hoppe fra 20 meter, så ribcagen min ville blitt ripped åpen, og det ville vært et spektakulært syn for de som så det, noe de kanske kommer til å huske
Vis hele sitatet...
Har sittet å tenk litt på denne. Vil 20 meter være nok for å bryte de nødvendige ribbein og rive huden? litt googling sier er en trenger 3300 newton for å ha sjanse på å brekke et ribben. Vil anta at siden en her må brekke flere ribben, samt rive muskelatur og hud så behøver vi noe mer. Om du veier 75 kg vil du ved et 20m fall ha en splat energi på 14700j. Dette sier meg fremdeles ingenting.

Kan det være at 20 m er for mye? Vil krokene bare bli revet ut av kroppen og legemet falle videre?

Tenker dette er en lite gjennomtenkt selvmordsmetode, om målet er sjokkverdi.
Spenner fast en sylskarp wire i hodehøyde på et ca 10 meter høyt bygg med mange forbipasserende.
Til beina har jeg festet et ca 4 meters sterkt tau.

Jeg tar lim på hendene, tar den rundt wire og limer hendene til sidene av hodet.

Under armene har jeg festet en pumpe tilkoblet veneflon til armen som skal levere en dødelig dose heroin.

Jeg lener meg så fremover, faller 4 meter og blir hengende der med hodet løst i hendene.

Mye mulig jeg også må ha noen store lodd for å få nok kraft til å kutte av hodet.

Edit: tau på 5-5,5 meter gir trolig bedre effekt.
Sist endret av SkammeligNykter; 12. april 2019 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om jeg kunne valgt hvordan det skulle skje naturlig, ville jeg sovnet inn om natten en gang i 70-80 årene. Gitt at jeg enda var frisk og uten smerter, og at det blir som å legge seg en hvilken som helst kveld.

Skulle jeg tatt selvmord ville jeg tatt en behagelig dose smertestillende, og satt bilen på tomgang i en liten, tett garasje og høre på god musikk til jeg sovner inn.
Splitter naken, en uzi i hver hånd, og ridende alene mot Djenghis Khans mongolske horde på en thescelosaurus.
Sist endret av Myoxocephalus; 12. april 2019 kl. 11:36.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Splitter naken, en uzi i hver hånd, og ridende alene mot Djenghis Khans mongolske horde på en thescelosaurus.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men fra nå av klarer jeg ikke se deg for meg som noe annet enn Daenerys Targaryen.



Selv har jeg ikke sterke meninger om dødsårsak, men jeg vil ha tid nok til å ordne eventuelle løse tråder i livet, skifte undertøy og si hadet til noen utvalgte. Deretter relativt kort prosess, men kontrollert nok til å levere en slagkraftig setning rett før lyset går. Håper det er noen der som kan sitere meg på det.

Og så håper jeg det er ganske lenge til.
Håper jo at jeg slipper å våkne hver gang jeg legger meg. Så det må bli i det stille mens jeg sover
Sitat av kmsc Vis innlegg
ville festet en krok mellom de to underste ribben, kroken er festet til et tau, for så å hoppe fra 20 meter, så ribcagen min ville blitt ripped åpen, og det ville vært et spektakulært syn for de som så det, noe de kanske kommer til å huske
Vis hele sitatet...
Dersom målet er sjokkverdi, så har jeg et annet forslag. Du står på en bro og fester et tynt men sterkt snøre rundt halsen som du knyter til broen. Hendene limer du fast til hodet. Du skaper en scene og alle ser på deg; du hopper - og det vil for alle de andre se ut som om du river av ditt eget hode i luften.
I et fallskjermopp over skolegården på en barneskole. 10 meter over bakken setter jeg av de 5 kg med dynamitt jeg har tapet fast rundt kroppen. Skal jeg først gå vil jeg få traumatisert så mange som mulig!
Naked girl avalanche
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sammen med resten av menneskeheten og liv på jorden, feks av en asteroide som dreper alt og alle.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dersom målet er sjokkverdi, så har jeg et annet forslag. Du står på en bro og fester et tynt men sterkt snøre rundt halsen som du knyter til broen. Hendene limer du fast til hodet. Du skaper en scene og alle ser på deg; du hopper - og det vil for alle de andre se ut som om du river av ditt eget hode i luften.
Vis hele sitatet...
Veldig makabert forslag men som du sier en helt enorm sjokkverdi. Det ville folk snakket om i minst to generasjoner.
Papercut decapitation.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Å være i episenteret av en hydrogenbombe hadde vært ganske badass.
Vis hele sitatet...
Enda mer badass hadde vært å bli det første mennesket drept av et svart hull. Ganske ugjennomførbart, men ville vært episk
Hm, på peaken av en DMT-trip kanskje. Vet sannelig ikke, skulle jeg valgt når ville det i alle fall vært nærmere år 4038.
Sist endret av Chillipølse; 12. april 2019 kl. 18:44.
Sitat av kmsc Vis innlegg
noe de kanske kommer til å huske
Vis hele sitatet...
Dette fikk meg til å tenke litt. Selv ville jeg ha leid en lastebil. Kjørt, rygget selvfølgelig, en annen bil inn i den igjen. Tatt ett tau gjennom nakkestøtten (løkke på denne siden er jo helt klart) og ut gjennom bagasjelokket, for deretter å festet det godt til lastebilen. Kjørt til Stortinget, rygget lastebilen på fremsiden av stortinget der hvor de søylene står som sperrer innkjøring, ned med løftelem'en, løpe bak å sette seg i bilen, tre løkken rundt halsen å gi gass. Tauet må jo være målt ut slik at det er passe langt nok.

Dagens motto: Hodeløs styring på stortinget.

Det måtte jo vært merket på bilen.


Ellers tror jeg tabletter eller overdose av ett eller annet slag kanskje er det mest behagelige som jeg heller hadde foretrukket.
In my own bed, with a belly full of wine and a maiden's mouth around my cock, at the age of eighty
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men fra nå av klarer jeg ikke se deg for meg som noe annet enn Daenerys Targaryen.
Vis hele sitatet...
Takk, men jeg vil aldri få så flotte pupper - uansett hvor mye jeg legger på meg.
Mexican standoff eller dø i verdensrommet
Av kjærlighet
Eksakt hvordan vet jeg ikke, men mitt ettermæle skal være slik at alle sivilisasjoner utenfor jordkloden synes at det er helt på sin rett å sette store advarsels- og forbudsskilt utenfor vårt solsystem om at man blir skutt, lemlestet, spist og muligens drept hvis man forsøker å reise inn, og bak på de skiltene skal det stå til mennesker om at hvis de forlater vil solsystemet vårt bli teppebombet med stjerner.
Inert gas asphyxiation. Gjerne imens jeg er våken, det virker ikke til å ha så mye å si for det aktuelle mindset når hjernen får lite oksygen. Dø med et smil om munnen uten å bry seg om hva som skjer. Og ja, selv om dette passer ypperlig til evt. henrettelse/selvmord, så hadde det uansett vært måten å gå på når det først er min tid. Jeg har selv sittet sammen med eldre som døde imens de sov, og det har sjeldent vært gode dager/uker/måneder før tidspunktet der man dør av naturlige årsaker iløpet av søvnen.
Ville bare slukknet uten smerte, på det mest intense punktet i en orgasme sammen med ei pen og søt dame.
Sovne på ett rom og ha inn en brenner.=karbonmonoksid forgiftning. Merker aldri at det skjer.
101 år. Hoppe i fallskjermen uten fallskjerm
Ved steining mens familien min ser på.
På en stille og fredelig øy utenfor Oslo - med ekspanderende ammunisjon i kroppen
Uironisk med en dobbeltløpet hagle avfyrt på kloss hold mot hodet. Ingen smerte på den måten.
Må jo være ifm med en eller annen adrenalin-givende aktivitet, elvebrett, fallskjerm, dykking eller noe annett artig. Ingen bedre rus enn adrenalin, og som jeg alltid har sagt, jeg skal faen ikke dø på jobb, i trafikken eller noe annet trist.
Ingen planer om å teste eldreomsorgen i Norge, det ser jævlig stusslig ut..
Uten fysiske smerter er vel det eneste jeg ønsker.
Jeg er allerede død.
Heroin overdose smil rundt munnen og null smerter
en såkalt hasj overdose hadde jeg likt å ta som siste utvei
jeg hadde likt å dødd mens jeg gjorde noe actionfullt, som å kjøre dritraskt med bil på en bane som er berent til det, eller snøras, jeg vilel ivertfall dødd på en måte som var actionfullt, men ikke min feil, rett og slett dødd mens jeg vannt en konkurranse elns!
Redpilled alfahann
Skulle gjerne dødd av hodeskadene jeg pådro meg etter ett basketak med Nrks tidligere korrespondent Hans Wilhelm Steinfeldt på en bar i St. Petersburg. Se verden forsvinne rundt meg mens Steinfeldt på kjeftende bergensk forteller meg at jeg aldri burde stilt spørsmål ved hans dekning av annekteringen av krim. "Det eeeeee det størrrrste landstyveri siden Hitler." "Ja, Steinfeldt jeg ser det nå...jeg...SER....nå........."
Injisering av opiater og benzo
Kappe ta hue med Giljotin