Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2090
Hei dere

Driver liten privat gjestehavn for båter og sliter med skyhøye dugnadstimer som går med til å kreve betaling og låse opp for tilgang til fasilitetene i servicebygget. Dugnadstimene må jeg utbetale til medlemmene som har jobbet og det begynner å bli kostbart og mange ønsker ikke å bruke så mye av helgene på slikt. Ønsker få automatisert oppgavene litt slik at tiden heller kan brukes på renhold og andre viktige oppgaver.

Har nå gått over til VIPPS app betaling og Yale Doormann elektronisk lås på alle ytterdører, men betalende kunder må få tilsendt adgangskode på eks SMS men finner ingen naturlig måte å gjøre dette på. VIPPS har ingen mulighet for å sende definert melding til de som betaler via VIPPS appen. Lurer derfor på om dere har noen geniale forslag som kan hjelpe meg videre?
Takker for alle svar
Sist endret av elmof; 20. mai 2018 kl. 13:43.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det korte svaret er nok at du må lage ei betalingsløysing. VIPPS har eit API som du kan bruke saman med ein bedriftskonto for å automatisere slikt.
Trådstarter
35 0
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det korte svaret er nok at du må lage ei betalingsløysing. VIPPS har eit API som du kan bruke saman med ein bedriftskonto for å automatisere slikt.
Vis hele sitatet...
Takk for info,
Dette er dessverre langt utenfor min forståelse og dermed må slikt kjøpes. Noen vill idè om hva det kan koste å lage noe slikt i arbeidspenger?
Det er ikke dugnadstimer dersom en får betalt for det, bare sånn til info
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Skriv et spec
- Få de andre medlemmene til å se over og komme med forbedringer
- Gjør ev. det samme her
- Spør konsulentfirma hva de skal ha for pakken
- Les dere opp litt på hvordan hyre inn utvikler når man ikke er det selv. Finnes hauger av artikler.
- Åpne formater og dokumentasjon er fine biler